Skip to content

Lower your eyelids to die with the sun…

19/03/2011
by

Ma cuprinde o nostalgie teribila cand mai intru pe acest blog sa aprob cateva comentarii noi. Nu mai este ce  a fost, pasiunea mea s-a stins undeva pe parcurs si , implicit si sufletul aceststui blog. Ce comunitate, ce cititoare exuberante si unice!

Si acum ma bucura faptul ca locul unde am investit atata timp si pasiune nu este cu totul uitat din moment ce Google tot directioneaza  cititori la diverse articole in ultimul timp. Am pierdut total contactul cu aceasta lume a fantaziei. Tot ce mai stiu este ca in Vogue februarie am vazut o Kristen foarte confuza, cu un ediotrial  slabut care nu a acccentuat deloc adevaratul stil si suflet al  actritei. Lansarea Breaking Dawn? Ma uit cam odata pe saptamana pe IMDB pentru ca nu pot tine minte de nicio culoare.

Vorbesc cu tremur in voce cu prietenele mele care au fost si ele fane infocate a fenomenului Twilight si suporteri ai acestui blog. Si totusi, ce m-a determinat sa scriu acest articol relativ scurt? Am vazut acum 10 minute ce film este diseara, la 21:00 pe HBO: „The Runaways” si a fost un imbold major.

Aveam de mult in gand sa va scriu ceva, sa va dau de veste, pentru ca nu mi-am luat larevedere intr-un mod foarte detaliat si am realizat asta, acum ca sunt la liceu si m-am maturizat.

In plus toata lumea a observat cat de obsedata eram sa comentez fiecare tinuta a vedetelor noastre preferate si am facut o oarecare referire la o noua pasiune.

There you have it…

Mai sunteti inca fani Twilight? Va ramane Twilight ca una dintre seriile voastre preferate de carti?

Bissous, ~~Mary

One Comment leave one →
  1. Ana permalink
    19/03/2011 8:05 pm

    In continuare sunt fan Twilight si urmaresc bloguri cu stiri despre Twilight. Am ramas un pic soacata cand am primit mail ca ai postat.
    Si DA! Twilight Saga va ramane seria mea preferata de carti/filme🙂
    Pupici si bafta la liceu. Anul acesta eu il termin😦

Lasă un răspuns

