Skip to content

~A nu se baga in seama!~

27/08/2010
by
6 comentarii leave one →
  1. Flower permalink
    22/09/2010 10:27 am

    eu tot nu pit accepta k acest blog e inactiv. Vara trecuta stateam nonstop pe el si acum….Inca mai intru zilnic dar vad k nu va mai pasa de el. Eu zic k e pacat pt k ati mulncit destul la el.

  2. alinaa permalink
    21/09/2010 12:25 pm

    imi pare rau ca nu se mai ocupa nimeni de acest blog…..intram mereu sa vad noutatile…. dar cred ca e ceva normal avand in vedere varsta fetelor….la aceasta varsta pasiunile sunt trecatoare ;lipseste maturitatea

  3. raluca permalink
    17/09/2010 11:56 pm

    Ok deci nu mai pot ignora nici eu postul asta, cu atat mai mult cu cat am un extra motiv!
    Oameni buni, (sa aud tobeleeeee!!!), butonand televizorul aterizez pe antena 1 care ce anunta? ca la emisiunea acces direct vineeee……..cineeeee???!!!!! aici am zis ca nu vad bine ce scrie pe ecran, zic stai sa mai clipesc o data, poate am vazut in ceatza….cand colo vazusem bine! Kiowa Gordon vine in platoul emisiunii cu pricina!!! OMG! Un actor twilight la noi in tzara?! se pare ca a sosit pentru a face parte dintr-un juriu la un concurs cu nu stiu ce sexy vampirite…anyway, mi s-a parut extrem de sociabil, dragut, a raspuns frumos si relaxat la toate intrebarile, ba chiar a intrat in jocul lautarilor de la clejani si s-a distrat dansand cu ei (ok mie mi s-a parut penibila faza pentru noi ca natzie, adica puteau aduce un cu totul alt gen de artisti romani care sa faca o impresie mai buna..ca si asa toata lumea ne asociaza cu tiganii…). Oricum ideea e ca sper sa vada mai mult din frumusetea tarii noastre, nu doar aeroportul, camera de hotel si un club. Ah si a spus ca are prietena (sper ca n-am frant inimi pe aici cu vestea asta😀 ).

    In stilu-mi caracteristic am scris un comment cam lung, please don’t hate me🙂
    PS: A mai urmarit cineva emisiunea? daca da, ce parere v-a facut Kiowa?🙂
    PS for Mary Lu: YOU HAVE GOT TO COME BACK HERE! I MEAN IT!!!! Puups

  4. Flower permalink
    08/09/2010 12:51 pm

    vad ca nu se mai pcupa nimeni de acest blog……….pacat

  5. 01/09/2010 11:16 pm

    Hmm, e cam greu sa o ignoram. E asaa de mare si adorabila, parca te invita sa dai click. Cum sa nu o bagam in seama o.O ?!
    Deja`s al nabii de curioasa.. Pff ^^

  6. 28/08/2010 11:31 am

    Ha, ha, am vazut titlul prea tarziu, deja am bagat in seama articolul :))

    Deci, despre ce e vorba?

Lasă un răspuns

