Skip to content

Dakota is gorgeous!

15/07/2010
by

Hello! Hello! Ma tin de mult timp sa scriu articolul acesta, despre Dakota. Ei bine, actrita apare in numereele de august pe coperta revistelor Marie Claire si Flare.

O sa incep cu aparitia in Marie Claire– priceless. Este superba, are un zambet angelic si niste ochi albastri profunzi si senini! Sedinta foto este canalizata pe anii ’80 pentru ca recunosc tipul de tinute si parul mult tapat. Este incredibil cat de bine poate sa-i stea! Cand am vazut prima data pozele le-am salvat repede pe toate in calculator si ma uitam la ele fermecata. Pictorialul si interviul chiar au intrecut articolul cu Dakota in Jalouse, care era preferatul meu. Inca ceva…nu stiu ce coperta s-a tiparit dar mie imi place mai mult prima varianta, cu suvita aceea care zboara artistic.

FlarePoate daca Marie Claire nu ar fi fost publicata in acelasi timp n-as fi criticat asa de tare, dar vazandu-le…e o antiteza TOTALA! Dakota este incruntata si transmite mesajul de adolescenta neinteleasa.

Deci…alege cineva Flare in detrimentul lui Marie Claire??? Deci, pozele super-pretioase:

Bissoux,MaryLu


9 comentarii leave one →
  1. Flower permalink
    20/08/2010 5:12 pm

    Hey…ce spui de niste…..POSTARI?????

  2. Alexogi permalink
    03/08/2010 10:37 pm

    Vroiam sa iti urez la mulţi ani xx spre rusinea mea si crede’ma s roşie toată : )) nu îmi amintesc dacă pe 8 sau pe 11 :”> :”> Voi fi plecata sapt care urmează -sau asa ar treb- si nu cred ca voi reuşi sa intru = D Deci scuze neobisnuite dar am numai intentii bune :]
    So sa fii sanatoasa si happy ofc😡
    An early but sincerly(cred ca asa se scrie – s prea obosita sa imi dau seama😛 :P) „Happy B-Day”
    big hug :*

    • MaryLu permalink*
      13/08/2010 8:39 pm

      Well, e pe 12 dar ai fost pe aproape😉 Oricum, multumesc mult de tot🙂

  3. Anna permalink
    29/07/2010 6:36 pm

    Hey! Ce faci de nu mai postezi nimic? Doar nu ai renuntat? :-w

  4. raluca permalink
    17/07/2010 10:25 pm

    Aleg tot Flare. Si nu mi se pare ca are o figura de adolescenta neinteleasa, mai degraba are acea privire de gheata precum cea a lui Jane😉 personal, nu-mi place cum ii sta cu parul tapat, dar imi plac tinutele tare mult🙂

  5. 16/07/2010 12:50 am

    Eu, eu !:)) Pot spune ca îmi place mai mult cum arată in Flare. Are un look muult mai misterios pur si simplu îţi dai seama ca are ceva ciudat si neobisnuit – neinteleasa intr-adevăr xx si desigur mor după rujul ei =p~ Rochia este ok chiar i se potriveste pe când vestimentatia cealaltă😕 O maturizeaza – prea serioasa :)) oricum Dakota este superba xx un mic inger🙂
    păcat cu coafura aia din runways … Cah :))

  6. 15/07/2010 5:43 pm

    si*

  7. 15/07/2010 5:43 pm

    Dakota e super dragutsa e dulcica:x

Lasă un răspuns

