Skip to content

Lazy me sau…Eclipse Review

08/07/2010
by

V-am mai spus ca am cel mai grozav tata din lume? Marti dimineata m-am trezit luata prin surprindere „Mergem la Bacau sa vezi „Eclipsa”!” (Orasul meu nu a auzit de cinematograf). Am trait aceleasi emotii ca atunci cand am citit prima pagina din „Twilight” si, in drum spre Bacau, l-am tocat pe tata la cap cu toata povestea. Am ajuns si la momentul in care Jacob si Renesmee sunt suflete pereche. El e team Jacob..Brrr…

Sunt sigura ca majoritatea l-ati vazut, dar nu pot abtine sa fac un review. Mda, stiu, sunt lenesa…De marti pana joi puteam scrie 20 de review-uri, dar pana nu am vazut Spania calificata in finala (Good for you, guys!) nu am putut scrie.

In primul rand:Nu-i contest flerul in alegerea distributiei lui Catherine, nici efectele speciale uimitoare ale lu Chris Weitz, dar……David Slade rocks!!!! Cu toate il antipatizam puternic la inceput cand spunea ca nu prea are nicio placere sa faca filmul si il critica pe Twitter, dar…Doamne! Omul asta chiar isi stie meseria!

De asemenea s-a respectat povestea mai mult decat in celelalte doua! Actiune, batai (singurul film in care nu mi-am pus mainile la ochi cand cineva a fost omorat-interesanta viziune asupra uciderii) si muuuult romantism.

Serios ac um, m-am oprit la 6 saruturi intre Bella si Edward (fata de cate 2 saruturi in primele 2 filme) + 2 saruturi Bella-Jacob+ „discutia” lui Charlie cu Bella mult mai explicita decat in carte. A, sa nu uit de sarutul super dragut dintre Alice si Jasper si sila ce se citea pe fata Victoriei cand Riley o saruta.


Melissa Rosenberg s-a intrecut pe sine! Am fost surpinsa cand stiam replica ce urma sa iasa de pe buzele personajelor! Pur si simplu, cele importante erau luate din carte si am apreciat si respectat acest lucru.

Apoi, a fost prima neintelegere din varcolaci si vampiri (Paul si Emmett). Eu am o imaginatie foarte bogata (si sunt si modesta pe deasupra! :)) ), dar nu mi-am imaginat-o atat de extraordinar realizata. Sa vezi familia Cullen atat de motivata si cum se comporta…ca o familie…si vanatoarea in paralel….Sa nu mai spunem de sariturile incredibil de agile ale Victoriei.

A…Victoria. Mie una mi-a placut cum a jucat, desi buclele lui Rachelle erau mult mai frumoase decat peruca cretofolita…Si ajungem si la armata ei de nou-nascuti. Au surprins bine haosul din casa (credeti-ma, stiu ce zic. Am citit „Noua si scurta viata a lui Bree Tanner”. Shame on me again! Nici nu mi-am impartasit impresiile! ), daaaaar….”parca au cules toti cersetorii de pe strada” a zis tata si il aprob. Erau imbracati parca din tomberoane. Pana si Riley! Ori…Stephenie povesteste in cartea mai sus mentionata ca mergeau si furau din magazine tot ce le trebuia. Nu gaseau si un tricou mai curat sau ceva?

Acum Bree. Gasca de vampiri adolescenti, dar….aratau de 26-27 de ani si sa pui accentul pe micuta si fragila Jodelle. Pur si simplu nu se potriveste in peisaj.  Eu mi-o imaginam pe Bree ceva in genul lui Melanie din „Gazda”.


Wolf Pack. In primul rand, mi-a placut cum Julia Jones i-a dat viata lui Leah pe ecrane! Boo Boo a fost hm…ok. Apropo de Boo Boo, cand ma uitam la forma de lup a lui Seth….Parca il aveam in fata ochilor! Cand am citit ca fiecare varcolac are trasaturile personajului in forma umana am zis ca sunt vrajeli..dar…wow… E putin creepy…

Jacob. Ma enerveaza ca Bella il tradeaza pe Edward…cu el. Totusi, scena din cort este interesanta. Discutia este relaxata si incordata in acelasi timp, ironica si amuzanta.

Alianta vampiri -varcolaci. Hm…cred ca este scena mea preferata. Muzica numai buna, miscari abile sublime, lupte antrenante, incoronate de lupta cea mai dulce din lume -Alice si Jasper. De asemenea, am simtit cu adevarat caracterul de luptatoare al lu iEsme. Orice pentru familie!


Scenele din trecut-

Povestile tribale- A fost foarte bine constituita.

Povestea lui Rosalie- A surprins-o in adevarata ei realitate dureroasa. Totusi….Rosalie omorandu-l imbracata in rochie de mireasa..Nice touch!!!!

Viata lui Jasper- O costumatie putin cam prea dusa la extrema…Totusi scena a fost bine jucata, exact asa cum trebuia.

Volturii-Neiertatori, cruzi, nonsalanti, plini de ei. Pur si simplu Volturi. Mi-a placut prestatia Dakotei. E cea mai perfecta Jane!

Cred ca v-ati prins, din toate cele de mai sus ca am fost impresionata de treaba de la efectele speciale si de conexiunile atat de puternice transpuse pe ecran.

Coloana sonora– mi-a placut , dar in scena cu petrecerea de dupa absolvire „Neutral Star Collision” nu avea nicio legatura!

Si uite cum sar din nou..scena absolvirii. Mi-a placut atat de tare discursul Jessicai si cum au l-au aratat pe Charlie aplaudand cand Bella urca pe scena sa-si ia diploma. Priceless… Si sa nu uit de ideea cu patura daruita de Renee Bellei. Un colaj din toate tricourile lor de drumetie.


Alt lucru pe care l-am admirat. Montajul excelent! Totul a avut o fluiditate uimitoare! Atatea fapte covarsitoare, scene minutioase in 124 de minute? Serios acum! Eu am avut impresia ca au fost 3 ore! David e un magician al timpului, presupun.

Sunt putin dezamagita de nota mult mai mica pe IMDB fata de filmele precedente, in schimb.

In concluzie, „Eclipse” este un film infinit mai bun decat celelalte doua cu absolut tot ce iti trebuie in orice moment al zilei. Drama, romantism, actiune, comedie in unele situatii. All in one.


Bissoux,MaryLu


12 comentarii leave one →
  1. ral permalink
    09/02/2011 5:47 pm

    uuuuuuuu!!!!foarte tare….sunt fan twilight !!!!m`am uitat de vreo 2 sau chiar 3 ori la fiecare episod :D….imi place la nebunie….acum astept Breaking Dawn…..cam mult pana in noiembrie dar pana atunci poate se mai posteaza ceva despre ce se va intampla …sunt foarte curioasa!!!!nu am vazut cartea pe nikaieri…as vrea sa o citesc!!!!

  2. 09/07/2010 4:05 pm

    Foarte frumos articolul tau🙂 Nu am vazut niciun film din seria Twilight pana acum, dar chiar ma gandeam sa vad (sau macar sa citesc cartile).

    • MaryLu permalink*
      09/07/2010 5:00 pm

      Bine, parerea mea este subiectiva, dar eu zic ca merita citite cartile sau vazute filmele😉

  3. raluca permalink
    09/07/2010 12:23 am

    Sunt si eu una din cele care imbratiseaza ideea ca Eclipse este clar mult mai bun decat celelalte doua filme anterioare. Totusi, nu ma pot abtine sa nu impartasesc cateva impresii. In primul rand prestatia „Victoriei” m-a lasat rece. Si nu e de bine cand zic asta. Nu ca as avea ceva cu Bryce, dar pur si simplu nu i se potriveste rolul, are o privire bizara si calma (cat de ciudat suna asta?!), o voce angelica ce nu o ajuta deloc in intruchiparea personajului negativ, ca sa nu mai vorbim de peruca hidoasa care ii sare in stanga si in dreapta precum parul din plastic al unei papusi. Si, nu stiu daca a mai observat cineva, dar pe Rob il pufneste rasul in unele scene inaintea sau dupa rostirea replicilor. Nu stiu cu cata atentie si-a studiat personajul dar in unele momente nu este deloc credibil.
    Pe de alta parte am savurat mai mult scenele dintre Bella si Jake. Taylor reuseste formidabil sa transmita emotia, furia, agonia, bucuria, durerea sufleteasca, ironia. Julia Jones, desi are doar vreo 2 replici in film, surprinde fantastic prin atitudinea de bad ass🙂 Si sa mai mentionez ca starul absolut dupa parerea mea din Eclipse este Xavier Samuel? Regret doar ca nu-l vom mai revedea si in ultima parte a Sagai. Pe mine m-a surprins in mod placut. Si cred ca nu e o noutate ca Boo Boo n-a prea stralucit. Dakota promite mult, se vede ca e in industrie de cand era micuta. Scena bataliei m-a atras cel mai tare, indiscutabil. Extrem de intensa.
    Sper ca nemultumirile sa nu-mi atraga antipatii😀 Oricum filmul l-am savurat mai mult decat pe primele doua, asta fara doar si poate.🙂
    pupicei, Raluca.

    • MaryLu permalink*
      09/07/2010 10:11 am

      Antipatii? Nici vorba. Pur si simplu nu am vrut s-o critic prea mult pe Bryce. Peruca aia chiar eragroaznica, iar acum, ca mi-ai spus asta, am realizat si eu ca trebuia sa aiba o voce de fetita rasfatata, conform cartii. La Rob nu am sesizat, dar poate pentru ca ma concentram mai mult pe trailrile si gandurile Bellei.

    • 09/07/2010 1:17 pm

      De acoooord. Mai ales la faza cu Taylor :)) apropo, chiar nu puteau sa-i dea lui Bryce o peruca…aaahm, care sa arate ca un par?

      • MaryLu permalink*
        09/07/2010 4:55 pm

        Stiu! Arata ca……well…nici nu are comparatie

  4. Anna permalink
    08/07/2010 12:04 pm

    Nu-mi amintesc ca Jacob sa fi spus replica:”The clouds I can handle but I can’t fight with an Eclipse.” sau n-am fost eu atenta? Lamureste-ma tu:)

  5. 08/07/2010 11:23 am

    „(Orasul meu nu a auzit de cinematograf). ”

    Asta a sunat intocmai ca Bella in momentele ei de lamentare. :)) .

  6. Anna permalink
    08/07/2010 10:39 am

    I agree! Si eu sunt de parere ca Eclipse este muuult mai bun decat primele doua.Ma uit in fiecare seara😀.Si chiar au fost replici din carte.Deci ne asteptam ca Breaking Dawn sa fie la fel de bun daca nu mai bun:)

Lasă un răspuns

