Skip to content

One shot or…Eclipse Premiere

29/06/2010
by

Credeti, probabil, ca v-am uitat. Credeti, ca ati batut degetele degeaba pe tastatura sau unii au citit, fara sa se oboseasca sa comenteze gandindu-va cum sa ma convingeti mai bine sa raman. Ei bine, uneori as vrea sa fiu putin mai ignoranta, sa nu-mi pese atat de ce gandesc unii, cum observ acum atat de multi peste tot. Dar ideea e ca imi pasa. Si fiecare comentariu de la post-ul precedent a fost citit si recitit si a fost mai mult ca un test de rezistenta pentru mine. De cate ori nu ma mancau buricele degetelor sa va raspund uneia dintre voi? Am realizat ca este ca si cum m-as indeparta de niste fiinte foarte dragi mie, care incet-incet devin particele din mine. Asa ca, aici sunt. Nu o sa updatez blogul toata ziua buna ziua cum faceam odata, cand eram atat de cuprinsa de frenezia Twilight, dar o sa-mi sustin tare si sus opinia despre unele faze sau vestimentatii care mi se par interesante. Am  fost profund impresionata de gandurile voastre. Vara trecuta  cand eram mai infantila eram insetata de-a dreptul sa am primele stiri. Verificam si reverificam fiecare site de barfe sipostam pozele in doi timpi si trei miscari. Bineinteles, pe oamenii superficiali asta ii interesa. STIREA. ATaaaaat de importanta…Si totusi, langa mine au ramas oameni seriosi care nu intrau pe blog ca sa vad ultimele poze ci…ca sa le impartasesc parerile mele. A fost mai mult decat o revelatie pentru mine cand toate ati facut referire la asta. Oricine ar visa la niste cititori atat de profunzi, dar eu am avut norocul sa ii am. Asa ca, nu pot renunta la acest blog. Este liantul care ne tine impreuna, indiferent de origini si ocupatii in viata reala.

Desigur…cum puteam sa revin mai bine decat comentand premiera Eclipse?

In primul rand, am ceva de specificat. Nu pot comenta tinutele domnilor ca pe cele ale doamnelor. Franc vorbind, nu ma pricep sa va zic daca camasa casual se potriveste cu cravata de o anumita textura.

~Comentariile sunt in ordine aleatorie~

Kristen Stewart- Stilista Tara Sweeney a ales mult mai bine decat la premiera „New Moon”. A mers pe ceva fresh, o rochita scurta, dar mulata. Alba si tot odata extravaganta cu o taietura complicata. Colectia haute couture, de Ellie Saab. Pantofii superbi, deasemenea!!!! Ce nu mi-a placut: postura ei. Rochita ar fi stat mult mai bine pe cineva cu atitudine, cu spatele mai arcuit. Totusi, am remarcat ca e mai putin stinghera cu Rob prin preajma. Fac o paranteza si spun ca, judecand dupa pozele de la premiera si after-party(am upload-at poze si de acolo), sunt 99% sigura ca formeaza un cuplu.

Robert Pattinson- trebuie sa comentez la el, pentru ca alegerea vestimentara e extrem de funny! Sunt atat de confuza. As fi tentata sa spun ca este caraghios in el, dar starea lui de spirit s-a potrivt atat de bine cu costumul incat, banuiesc ca e in regula…

Nikki Reed- Nikki a reusit de data asta! Rochie bleu, semnata de casa Marchesa, accesorizata sublim cu niste Loubutin argintii si un plic Jenny Packham. Bravo! Bravo! Bravo! De mentipnat este surpriza pe care Jaden Smith i-a facut-o actritei, aparand suprinzator pe covorul rosu si imbratisand-o.

Julia Jones- Imi place mult plicul si pantofii nudes, dar rochita mi se pare parca prea banala.

Jennie Garth– Rochie negra stilata, ruj rosu si un zambet superb. Jennie reuseste de fiecare data!

Stephenie Meyer- Colierul e frumos, plicul e frumos, dar nu au nicio legatura una cu cealalta. Cat despre rochita, as fi mers pe un maxi, cu aspect de plaja(care i-ar fi putut ascunde eventualele surplusuri) accesorizata cu multe bratari colorate, de lemn, sandale de pluta si un plic de rachita.

Christian Serrtos- 100% cea mai extraordinara tinuta a serii!!!!! O rochie uimitoare YSL, cu pantofi de la aceeasi firma si plic de la Bottega Veneta. Ce sa mai zicem de parul superb si de machiajul natural? Ma tot uit la poze si nu-mi pot lua  ochii de la ea!

Fivel Stewart- Ca si Jennie Garth si AnnaLynne McCord a devenit o Twilight Lady. Nu sunt fana a materialului, iar rochia i-a stat rau. Ce sa mai zicem de plic, care nu prea incapea in peisaj?

AnnaLynne McCord- rochie Nicole Miller. Un plus pentru culoarea nude, dar…mi s-a parut un pic cam stramta. Mi se pare doar mie sau ii facea o burtica inexistenta la alte evenimente, in alte tinute?

Bryce Dallas Howard– Hm…nu stiu de ce, dar ma oboseste culoarea rochitei….

Tinsel Corey– Mult prea kitch pentru gusturile mele. Ar fi fost pur si simplu minunata cu o little black dress accesorizata cu maiestrie….

Melissa Rosenberg- E o adevarata doamna, ca intotdeauna. Totusi, materialului rochiei mi se pare o idee banal.

Sarah Clarke– Mult prea vintage pentru gustul meu. Rochia aproape ca ii curge dupa ea.

Justia Chon– OMG! Groaznic! De ce simt ca vopsitul blond+tapare+vestimentatie carghioasa= ATENTION SEEKER? Total dezamagita.

Jackson Rathbone– Mi-a placut accesoriul si mi-a atras atentia faptul ca are un cont fals de Twitter pe numele lui Rob.

Ashley Greene– sunt dezamagita de Ashley la momentul actual(cred ca banuiti, dar voi veni cu lamuriri maine). Nu ma deranjeaza rochiile de genul aceasta dar culoare si matasea ma duc cu gandul putin la asternuturi. Rochia Alexis Mabille Couture a fost accesorizata cu pantofi Loubutin(pe care nu am reusit sa-i zaresc), plic VBH si bijuterii de la Buccelatti. Se putea mai bine…

Catalina Sandino Moreno(Maria in Eclipse)- Mie imi este draga, pentru ca e asa finuta. tinuta a fost ok, atat din punct de vedere cromatic cat si din punct de vedere a stilului. Centura cam kitch, dar se accepta pentru armonizarea tinutei.

Iubita/sotia lui Billy Burke– Dezamagitor, stiu, dar inca nu stiu cum o cheama sau ce face. Totusi stiu ca este foarte frumoasa si hotarata. Mi se pare ca aduce o idee cu Megan Fox. Mi-a placut materialul rochiei, dar umerii supradimensionati, plin de boabe sunt prea mult.

Dakota Fanning- Stilista domnisoarei Fanning merge, ca de obicei, pe aceeasi linie. Rochite scurte, cu volanase. Daca inainte miza pe negru, acum a trecut numai la bej si alb.  Aceasta a fost de la Elie Saab , accesorizata cu niste pantofi Loubutin de care m-am indragostit. Totusi nu ma pot abtine sa nu spun ca in rochita Valentino i-a stat mai bine.

Elizabeth Reaser-La alegerile vestimentare facute in ultima vreme, eram sigura ca Liz va veni cu ceva inovator, poate chiar tinuta serii.  Rcohita neagra a fost mult prea scurta si transparenta. Ah…am uitat sa urez „La multi ani!” pentru cei 35 de ania ai sai. Arata extraordinar!

Anna Kendrick– Alta dezamagire. Rochita Marchesa este complicata si impopotonata numai prin fiinta(cum de a fost creat asa ceva), iar pe Anna sta si mai rau. Nu stiu cum, stilistul ii alege numai rochii care o dezavantajeaza TOTAL, ba chiar ii mai adauga cateva kilograme. Mi-ar placea sa fie mai atenta sau sa fie schimbat. Imi plac sandalele Jimmy Choo.

Kristen Prout (Lucy in Eclipse)- Nu stiu daca rochita e de firma, dar ii vine super! E vaporoasa, are o culoare frumoasa, material bun si accentueaza si mai bine trasaturile dulci.

Hm..cam asta ar fi banuiesc…astept pareri sau sa-mi spuneti daca am uitat pe cineva.


Bissoux,MaryLu

16 comentarii leave one →
  1. 21/08/2010 10:38 am

    vai, ce tare e poza pe care ai atasato!!!!! imi place la nebunie, stiu ca suna stupid dar chiar funny!!!

  2. Flower permalink
    04/07/2010 6:28 pm

    Idem andrufanfics! Are fff mare dreptate. Ma bucur ca nu ai renuntat!

    PS: Nu prea comentez pe niciun site de pe care citesc. Pus si simplu eu iti urmaream si urmaresc blogul dar ti-am spus nu am obiceiul sa comentez. Si inca cva: Sa stii k tu stii sa comentezi si de asta urmaresc blogul asta.

    Vorba ta: Bissoux🙂 :*

    • MaryLu permalink*
      04/07/2010 9:57 pm

      Merci mult de tot! Multi bissoux! Pur si simplu imi place cum suna ;)) Bissoux, bissoux, bissoux :))

  3. 04/07/2010 2:49 pm

    Am vazut eu bine?:( Silvia ne’a parasit? Pff de’abia acum am obs in dreapta…

    • MaryLu permalink*
      04/07/2010 9:56 pm

      OMG! Daca nu sesizai tu, ramneam la impresia ca ea este inca editor. Hm…a little…disapointed…Merci pentru sesizare totusi😉

  4. 02/07/2010 5:45 pm

    mă bucur și eu că n-ai renunțat la blog. eu sunt o cititoare tăcută, ca să zic așa, nu prea comentez… însă urmăream blogul cu regularitate. îmi plac enorm părerile tale. asta diferențiază blogul tău de altele, care pun numai știri și atât – sentimentul. acest site e ca un blog personal, canalizat pe o temă pe care o împart atâția alții.
    felicitări. :X:X:X
    kisses, Andru:*:*
    P.S.: de mult n-ai mai dat comm la CIP (hai să-mi vărs amarul, dacă tot îți scriu un comm:P)… mă părăsesc toate cititoarele preferate?? :(:(:( adică, Andreea (TS) și-a șters blogurile și-a dispărut, Jane nu zice nimic… sper să nu dispăreți una câte una.

    • MaryLu permalink*
      02/07/2010 9:12 pm

      Aceasta este mai mult decat o surpriza placuta! Niciodata nu as fi ghicit ca citesti acest blog aporpae neinsemnat. Cat despre CIP, in timpul scolii nici nu visam macar sa citesc capitole, iar acum, l-am luat de la capat si am ajuns la capitolul 27. Este uimitor cat de bine se leaga, este un tot unitar perfect. Promit ca dupa ce il termin de citit las un comentariu pe masura😉

  5. 01/07/2010 10:23 am

    Dar ce a facut Ashley asa de rau incat sa te dezamageasca? Ohh nu-mi spune ca s-a imbracat intr-un sac de cartofi la vreun eveniment :-s

    • MaryLu permalink*
      01/07/2010 6:39 pm

      Neah….doar s-a sarutat „ppe ascuns” in fata camerelor de filmat intr-o pauza la un interviu cu Jackson Rathbone(Jasper in film) si peste 3 zile s-a mai sarutat , cum obisnuieste ea(rememeber Chace Crawford?) „pe ascuns” cu tipul ala…cui ii pasa cum il cheama????

      • 01/07/2010 9:27 pm

        Frate, tipa are probleme :)) n-a auzit de intimitate, ceva, ceva?

  6. Anna permalink
    29/06/2010 11:38 pm

    Ma bucur ca ai luat hotararea corecta de a nu renunta la blog! Welcome back:D

  7. diana permalink
    29/06/2010 10:54 pm

    multumim mary lu:X
    asa te vreeem>:D<

  8. raluca permalink
    29/06/2010 9:34 pm

    Ok deci ma simt ca un copil caruia i-a fost inapoiata jucaria dupa o perioada de pedeapsa :))) Imi vin multe acum in minte sa scriu, dar iti zic doar atat: multumesc!🙂 Multumesc ca ai revenit.

    As avea cateva pareri cu privire la vestimentatia actorilor de la premiera Eclipse. Si o voi lua in ordine: (presimt ca va fi un comentariu lung…please don’t hate me!)
    Dar inainte de toate am observat ca anul acesta cuvantul de ordine a fost paiete in majoritatea cazurilor. Paiete, poate pene, nuante pale si nonculori. Si a mai observat cineva ca some of the twilight guys au purtat pe lantul de la gat cate un glont pe post de pandant?🙂
    K Stew – originala si interesanta croiala rochiei si din nou sta cocosata. Oh Gosh!…Frumosi si pantofii de antilopa cu toc cui.
    Nikki Reed – mie mi s-a parut mai mult un gri deschis rochia ei decat bleu🙂 si cred ca a fost prea mult combinatia de paiete+pene. Nu este nici extrem de urata dar nici ceva wow.
    Julia Jones – preferata mea. Imi place tare mult rochia si de asemenea pantofii nude. Ca prezenta mi se pare foarte fina, feminina.
    Stephenie Meyer – sunt de aceeasi parere cu tine, ar fi avantajat-o o rochie lunga, cu taietura sub san (genul empire) care sa-i acopere defectele, parul strans si un plic maxi.
    Christian Serratos – rochia imi place dar lungimea este dubioasa (ma scuzati dar nu gasesc alt cuvant)…adica..se vrea o rochie trei sferturi? Eu as fi taiat drastic din lungime pt ca ea are picioare frumoase pe care n-ar trebui sa le ascunda si as fi schimbat pantofii aceia cu tinte cu niste sandale in barete fine. In rest ador machiajul dar mai ales coafura.
    Fivel Stewart – ok o sa ma urati dar who the f*** is she? il insoteste la fiecare eveniment pe fratele ei mai mare si da impresia disperata ca vrea s-o remarce si pe ea vreun producator, regizor si s-o distribuie in vreun film. In privinta tinutei …zici ca e nasa de cununie.. GOD NO!!!
    Anna Lynne McCord – nu-mi place catusi de putin rochia si sa ma scuzati de vocabular dar are o figura de curvistina. So NO!
    Bryce Dallas Howard – iti zic eu de ce ai impresia ca te oboseste culoarea rochiei. Contrasteaza puternic cu parul rosu🙂 Si nici ea n-a facut o alegere tocmai inspirata cu rochia aceea in volanase, colierul cu pietricele mov arata ieftin. I-ar fi stat mai bine in nuante marine (bleu, albastru, verde, turcoaz).
    Tinsel Corey – sunt total de acord cu tine.
    Dakota – superba! Dantela rochiei foarte feminina, nuanta desi contrasteaza cu pielea ei ft alba imi place. Sandalele cu tinte punk, desi foarte frumoase sunt dintr-o cu totul alta poveste.
    Ashley Greene – dezamarire totala! Rochia asta ar fi avantajat-o pe Stephenie Meyer, croiala larga si extrem de lunga. Parca ar fi luat draperia si a innodat-o intr-o parte. Nuanta gri perla nu e urata, dar in cazul de fata nu ma incanta deloc. O bila neagra pt stilistul ei. Sorry Ashley! Si banuiesc ca te refereai la pozele in care au surprins-o paparazii ca se saruta cu baiatul acela. Si mie mi-a picat fatza cand am vazut, nici ca putea face o alegere mai proasta. Sunt eu nebuna sau nimeni nu vede cat de bine se potriveste cu Kellan??! Nu stiu cu ce sa ii compar, dar se completeaza intr-un anume fel cand sunt unul in preajma celuilalt…:)
    Jackson Rathbone – la o prima vedere poate parea prea mult (scuze pt aliteratie), dar totul este de fapt asortat. Imi place sacoul cu un singur nasture, imi place ca poarta si vesta (element component al costumului barbatesc deseori ocolit de sexul tare) si clar piesa de rezistenta este floarea stilizata de pe rever. Ah si sa nu uit de frizura lui anii…’80?🙂 Lovely.
    Justin Chon – foarte casual. Vad ca a optat pt o pereche de blugi, camasa in dungi, dar a vrut sa dreaga oarecum busuiocul cu acel pulover-sacou. Nu e o aparitie urata, dar un costum parca ar fi dat mai bine. Parul blond …Nu.
    Anna – m-a dezamagit si de data aceasta. Chiar nu-mi place rochia si nici sandalele.
    Elizabeth – frumoasa, daca nu chiar sexy. In sensul bun desigur. Imi place rochita paietata cu captuseala bej😉
    Rob – indrazneata dar de efect culoarea maron-roscat a costumului sau🙂 Iese clar in evidenta si l-ar fi scos din anonimat daca ar fi avut nevoie😀
    Alex Meraz – elegant, corect, frumos cromatic. Chiar si fara cravata🙂
    Taylor – classic.
    Catalina – o surpriza placuta. Foarte frumos deux piece-ul de saten. A doua pe lista favoritelor mele din seara aceea:)
    Kristen Prout – daca nu ma insel rochia ei este un triplu voal sau matase. Ceva ce cade greu oricum. E draguta, o privire angelica, sunt curioasa cum joaca.
    Mi-a mai placut rochia actritei care o interpreteaza pe Bree. Dantela neagra, extrem de eleganta. Chiar m-a deranjat faptul ca au fost fotografiati foarte putin unii actori (vezi baietii din haita de varcolaci, Bree si unii actori din clanul Volturi, excluzand-o pe Dakota desigur).
    Mi-au mai placut de asemenea Kellan si Xavier Samuel🙂
    Sincer ma asteptam la tinute mai spectaculoase si ceva mai multa culoare, dar per total a fost ok.
    Aaah cannot wait to see the movie😀
    Pupici, Raluca.

    • MaryLu permalink*
      05/07/2010 10:06 am

      este cel mai lung comentariu din istoria blogului, cred ;)) La Bryce sunt de acord. Pur si simplu nu am vrut sa spun ca tinuta per ansamblu emana putina vulgaritate…Si….hai sa fiu sincera…Sunt de acord si cu AnnaLynne McCord. Can’t stand her🙂

Lasă un răspuns

