Skip to content

Too much

17/06/2010
by

Dragii mei cititori,

Stiu ca sunteti nemultumiti de faptul ca v-am promis ca blogul va reveni in forta, cu multe stiri si noutati de la promovarea „Eclipse”. Sunt mai multi factori deoarece acest lucru nu a putut fi realizat:

1. Am fost plecata din oras. Bineinteles, o sa ma intrebati acum de Silvia…Nu pot sa va invit decat s-o intrebati pe ea….

2. Este o atmosfera mult prea rece. Bineinteles ca simt aproape cititoare ca Chocolate Gun, Alexogi cu incurajarile ei nesfarsite, Ana, urmaritor fidel al blogului, Raluca cu sfaturile si comentariile ei vestimentare desavarsite, dar restul…. what about?

3. Iubesc romanele Twilight, au devenit o parte din mine si decizia pe care am luat-o nu ma face mai putin o iubitoare a lui.

4. Am acum o pasiune de mult nascuta, dar de care nu am avut timp sa ma ocup. Si o s-o cultiv in vara asta.

Asadar, sper ca va dati seama din aceste lucruri ca sunt aproape decisa sa inchid blogul. Hm….nu inchis…ci sa-l las neactualizat deoarece ar fi pacat sa sterg 6,600 de imagini upload-ate , 1415 articole si 950 de comentarii.

Best regards, MaryLu

13 comentarii leave one →
  1. 27/06/2010 11:26 am

    ps:Nu vorbesc în numele tuturor,mulţi încă sunt super fani,după cum se vede după comentarii:D

  2. 27/06/2010 11:25 am

    Bună.
    Vara trecută am descoperit romanele Twilight şi eram mega extra fană,drept urmare am căutat pe internet ceva despre asta.Primul lucru pe care l-am găsit a fost blogul tău.L-am pus în Opera şi il vizitam de zeci de ori pe zi pentru că ştiam că mereu găsesc ştiri noi.
    Ţin minte că mi-ai zis pe mess că sunt cea mai activă vizitatoare iar eu eram:O.A,da,lăsam comentarii sub nick.name.ul de Cry5tyna sau cv de genul ăsta (ce pitipoancă eram:)) )
    Ce vreau eu de fapt să spun e că nu tu eşti de vină,nu absenţa ta,nu blogul tau.Pasiunea noastră pentru Twilight s-a cam stins,sau cel puţin nu mai arde ca altădată.Când auzi ca Robert abia aşteaptă să se termine saga,că e plictisit,când citeşti pe Perez Hilton că nu-ştiu-care regizor spune că propriul film e gunoi,nu-ţi mai trezeşte interesul atât de tare.
    Sfatul meu? Începe un blog personal,ai o experienţa de care ar fi păcat să nu profiţi.
    Mult noroc şi sper să ne mai auzim:)

    • Anna permalink
      29/06/2010 10:53 pm

      Si eu am blogul setat ca prima pagina in Opera!😀

  3. Anna permalink
    25/06/2010 11:35 pm

    Hey MaryLu! Impartaseste-ne opiniile in legatura cu premiera Eclipse :((. Mi-e dor sa-ti „aud” opiniile in legatura cu vestimentatia actritelor:(… come baaaack:*:*

  4. raluca permalink
    22/06/2010 6:55 pm

    Pleaca omu o saptamana la mare si ce gaseste la intoarcere? DEZASTRU! Cand am deschis laptopu a fost primul site pe care am intrat si am ramas cu gura cascata….cum adica sa il inchizi???? :(:(
    O manutza de oameni cat suntem aici si comentam, citim, whatever…dar nu ne abandona!!! PLEASEEEEE! Adica sunt o gramada de site-uri cu noutati despre saga&actorii ei, dar parca e mai dragut sa citesti in limba ta si sa vezi pareri cu privire la diferite chestii.
    Daca e vorba de vacanta, go ahead have fun, asta fac si eu ma bucur de vara asta, pt ca vara viitoare e vara de dizertatie la master, exams&stuff🙂 Cred ca sunt cea mai „batrana” de pe aici :)) i’m 23.
    Citeste, odihneste-te, plimba-te, vezi filme bune, fa ce vrei tu, dar din toamna sa ne auzim din nou caci altfel vom fi tare triste. Serios!
    Chiar nu stiu in ce fel sa te mai conving, dar te rog ca cititoare fidela sa nu ne intristezi. Hai sa ne bucuram de vacanta si sa „ne auzim” atunci cand o sa consideri tu ca merita sau ai timp suficient sa il imparti cu noi aici pe blog.

    Pupicei multi, Raluca :*

  5. Mădălina permalink
    18/06/2010 1:41 pm

    Si eu la fel…intru zilnic pe blog….nu vreau sa l stergi..:(

    • 23/06/2010 11:08 am

      De sters nu vrea sa-l stearga, doar a precizat ca nu doreste sa sa dispara toate articolele, pozele si comentariile. A spus doar ca nu o sa-l mai updateze.

  6. 18/06/2010 11:33 am

    Stai ca mai aveam :)) Nu mi-a incaput intr-un singur comentariu. Asa.

    Deci, trebuie neaparat sa ne mai vedem🙂.

  7. 18/06/2010 11:31 am

    Heeey🙂

    Ce pasiune? Hai ca deja am banuieli. Mi se invart gandurile in cap :))) .

    Pe de alta parte, imi pare rau pentru blog, insa daca majoritatea cititorilor nu se simt, n-ai ce sa le faci. Oricum, noi, fanii tai, te vom sustine in orice decizie vei lua. Adica tu alegi ce vrei sa faci, e decizia ta si o sa actionezi cum crezi tu ca e mai bine. Eu una iti spun sa nu renunti, totusi. E un blog bun, are o autoare desavarsita, un banner minunat[da, da, stiu, nu ma pot abtine, imi place si mie prea mult] si niste articole tare taree dragute. Adica daca nu mai scrii tu, eu de unde sa aflu cu cine mai e combinata Stewart sau ce a mai facut Ashley? Ca doar nu o sa vizitez stiritwilight =)) ooo nu.

    Si apropo, Silvia, ma asteptam la mai mult de la tine…Nu stiu daca citesti comentariul sau nu, insa cand MaryLu era plecata, tu de ce n-ai ridicat un deget sa mentii blogul sus? Esti[sau mai bine zis, erai, din ceea ce vad eu deasupra STATISTICA] si tu editor al blogului si din moment ce ai decis sa participi si tu, trebuie sa te chinui un pic. Un blog nu se intretine cu una-doua, e ceva de munca. Deci, da, ma asteptam la mai mult. Frankly, I’m quite disappointed.

    MaryLu, ai toate sustinerea mea si sper sa actionezi asa cum te simti tu mai bine. Era o chestie, asculta-ti inima, nu capul :)). Stiu ca sunt dramatica, poate chiar weiiird, dar zicala aia are dreptate….

    Have fun fun >:D:)

  8. Anna permalink
    17/06/2010 6:37 pm

    Care este noua ta pasiune? poate te gandesti mai bine si nu renunti asa usor…iti inteleg motivele dar macar pana dupa lansarea „Eclipse”😀. Desigur ca stiri si informatii noi in legatura cu promovarea Eclipse gasim peste tot, dar totusi tu faci lucrurile altfel:* opinia ta personala de multe ori este ca si a mea:)..sper sa iei o hotarare corecta pana la urma si in favoarea ta:*:*

  9. 17/06/2010 5:42 pm

    Ah.Nu il inchideti.Nu il lasati balta.Pe bune eu una m`as simti singura p`aici.Adica de`abia daca pot sa deschid din cand in cand calculatorul dar tastatura mea stie decat 5 site`uri si numai asta tastez sus la link.Printre care logic si al vostru.
    Stiu ca nu v`am descoperit de la inceput de tot si chiar regret pentru voi fetelor sunteti minunate.Serios. Adica pe langa faptul ca sunteti inteligente si de treaba si stiti sa va puneti sus si tare parerea sunteti catchy. Ma faceti sa vreau sa citesc ceea ce ganditi/spuneti mereu.Nu stiu ce ati vrea sa va mai zic… Nu prea imi vin multe argumente in cap inafara de parerea de rau si regretul de la postu` asta. Of e numai a voastra decizia. Eu voi fi mereu p`aici sa va „ascult”.Don`t forget it xx

    Hugs and regrets,
    Ale.

  10. diana permalink
    17/06/2010 5:08 pm

    eu iti vizitez in fiecare zi blogul…si asta nu de acum cateva zile,ci de muuult muuuult:Xchiar daca nu las commuri:X
    sper sa nu stergi blogul:X

    • Flower permalink
      19/06/2010 12:28 pm

      Exact ca si diana! eu nu la comentarii dar citesc blogul zilnic.Uneori sunt nemultumita ca nu mai postati, dar va inteleg.E vacanta. Nu sterge blogul! O sa regreti mai apoi ca ai facut asta! Credema! Eu voi citi blogul in continuare…chiar si ost-uri vechi sa imi aduc aminte de vremurile bune….😦 O.o

Lasă un răspuns

