Skip to content

Twilight Ladies

09/06/2010
by

10:57

Dakota si Sarah-Jessica Parker in superba ei rochie Alexander McQueen

Zilele astea fetele din distributia Twilight au fost „Out & About”!
In primul rand, Dakota Fanning a fost prezenta la gala CFDA(Council of Fashion Designers of America). Hm…acum e timpul sa comentez tinuta..Pai, rochia este superba, pantofii deasemenea…rochia este perfect in contrast cu pielea dar…nu-mi place cum ii sta bronzata! Mai e cineva de acord cu mine? Nu prea cred…

Ashley a avut aparitii impecabile zilele astea! Pe covorul rosu al „9th Annual Chrysalis Butterfly Ball” a stralucit prin simplitatea albului pur, iar zilele trecute a etalalt prin Los Angeles o pereche de botine MORTALE, cu o atitudine mai nepasatoare. Asta-mi place la ea. Poarta hainele cu atitudinea pe care o cer! Fac o paranteza: a observat cineva ca Ashley nu a venit la MTV Movie Awards????? Cand am vazut am ramas cu gura cascata, deoarece ea intotdeauna era prezenta la galele organizate de MTV( a fost si Fashion Correspondent la un moment dat).

Anna Kendrick tocmai ce a sosit in Londra. Ce eveniment o fi asteptand-o? :>

Julia Jones are un pictorial superb in revista „DaMan Magazine” (in acelasi numar in care apare Kellan pe coperta), in care ne mai vorbeste despre rolul ei din Eclipse.

Nikki in schimb nu o duce bine deloc😐 Se pare ca actrita a declarat la MMA ca s-a despartit de Paris Latsis:

Nu o sa mai fiu o vreme cu nimeni. Este timpul sa ma concentrez asupra mea.

Imi pare asa de rau😦

Pics inside:



2 comentarii leave one →
  1. raluca permalink
    09/06/2010 7:52 pm

    Am vazut zilele trecute pozele cu Ashley si imi pare tare bine k le-ai postat. Rochia aceea cu perlute aplicate mi-a placut la nebunie si i se potriveste de minune. Pantofii de asemenea superbi🙂 desi sunt cu bot ascutit si multi ar spune k nu se mai poarta, eu sunt de parere ca raman extrem de eleganti. A mai observat cineva ca si-a facut suvite blonde?😀
    Draga de Dakota la fel a purtat o creatie super frumoasa, angelica, dar a stricat balanta cu pantofii in contrast😦

    Aaah ce bine ma simt sa vorbesc despre hainute😀
    pupicei:*

    • MaryLu permalink*
      10/06/2010 9:54 am

      Aaaaah…nu stii ce bine ma simt eu cand vad pe altcineva care vorbeste de hainute🙂

Lasă un răspuns

