Skip to content

MTV Movie Awards 2010 Red Carpet Live (Updating Post)

06/06/2010
by

Last Update: 08:43

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Dragele si dragii nostrii, acest articol va fi in permanenta actualizat cu poze si filmulete de la „MTV Movie Awards”. La urma urmei, o groaza de actori din lumea Twilight vor fi prezenti, nu-i asa?

Va oferim, pentru inceput steaming live de pe covorul rosu. Deocamdata este in proces de lucru dar imaginati-va ce nebunie va fi disearaaaa!🙂

LATER EDIT:

Avem poze de pe covorul rosu! Twilight a castigat la tot ce era nominalizat, asa ca anul acesta am avut parte de un sarut intre Rob si Kristen! Also, clipul „Eclipse” abia prezentat, reclama cu Taylor si Rob, clip-ul din „The Last Airbender”, eclipa ridicandu-si premiul(EPIC FAIL!).

Ok…sa incepem cu cine a fost: Kristen, Robert, Taylor, Peter, Elizabeth, Nikki, Alex Meraz, Chaske Spencer, Xavier Samuel, Jackson, Kiowa Gordon, Anna Kendrick. Pretty much, ha?

Acum, tinutele!

Anna a fost preferata mea! Superba croiala a rochiei si sandalutele au fpst foarte bine alese.

Elizabeth a stralucit pur si simplu in salopeta ei neagra funky! Retrag ce am spus mai devreme, amandoua sunt preferatele mele🙂

Kristen- nu prea mi-a placut combinatia de texturi si culori a rochitei, dar avand in vedere ca in interior in sala se vedea superb, cred ca a avut efectul dorit.

Nikki – FAIL…again…nu mi-a placut nimic…

Boys- baietii au pastrat o linie simpla, unii apeland la costume(Peter si Taylor cum ne-au obisnuit intotdeauna), altii ramanand la ceva mai casual(Rob), altii optand pentru sacouri bleu tipatoare (Jackson!)

Clip-ul din Eclipse a fost sublim! A surprins exact ce fanele asteptau sa vada: cum Bella il alege la un moment dat pe Jacob in detrmentul lui Edward.

Mesajul de la producatorul emisiunii(interpretat de Tom Cruise): LOL. Bad-ass cops!

Best Kiss: Hm…cam regizata faza…oricum, s-au sarutat, deci asta conteaza, nu-i asa?

Peter Facinelli tinand discursul de acceptare a premiului „Best Movie”: EPIC FAIL! Peter a incercat sa foloseasca cat mai multe „fucking” , iar echipa de cenzurare nu a putut tine pasul cu el.

Concluzie: A fost o seara cat se poate de TARE!

Pentru toate clip-urile posibile de la MMA si pentru o TONA de poze dati click pe


Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Bissoux,MaryLu

2 comentarii leave one →
  1. raluca permalink
    07/06/2010 11:53 pm

    Ok deci am tot ezitat si m-am tot gandit si razgandit daca sa postez comentariul meu sau nu.. Am vazut show-ul in intregime si nu spun decat atat : unul dintre cele mai slabe din istoria MMA, prezentatorul n-a avut haz deloc (vezi asa zisul tribut adus filmului Avatar si micile interventii „haioase” din timpul spectacolului), si care a vrut sa fie ideea cu Tom Cruise interpretand un personaj gretos dansand si plesnindu-se peste fund cu JLo? O gramada de momente WTF?!
    Sa luam la puricat acum tinutele vedetelor care ne intereseaza, cele din Twilight desigur🙂
    O sa incep cu Kristen – fata asta trebuie urgent sa ia lectii de maniere de comportament in public..toata atitudinea asta sleampata si noncomformista e ok pana la un punct, dar deja la un moment dat devine enervanta..sta cocosata, nu are niciodata o manichiura impecabila la vreun eveniment si mersul ei pe tocuri e oarecum bizar..Rochia pe care a ales-o (stilista ei probabil) pt seara premiilor mi s-a parut teribil de urata sincer..am citit undeva ca rochita D&G costa vreo $1500. Ar trebui sa analizeze pozele si sa stie ca nu pui niciodata auriu sau argintiu pe o piele atat de alba. Pantofii mi-au placut, codita nu chiar, desi s-a vrut ceva fresh nu a facut decat sa ii scoata in evidenta urechile mari si clapauge (saraca n-o condamn pt asta, nobody is perfect, right?). Iar faza cu sarutul…..penibila de-a dreptul.
    Elizabeth – m-a surprins in mod placut in acel jumpsuit, desi ea are un corp ft armonios pe care n-ar trebui sa-l ascunda intr-o salopeta..anyway congrats Elizabeth🙂
    Anna – rochita ok, parul arata de zici ca si-l aranjase singura la plesneala, sandalele dragute, dar creeaza acel efect nedorit de gambe groase (din cauza legaturilor peste glezne).
    Nikki – chiar nu stiu de ce au tot criticat-o si alte site-uri pentru rochia MiuMiu. Mie personal nu imi displace. Este drept ca nu se incadra cu evenimentul acela, dar ca si creatie in sine nu e o catastrofa (imi place imprimeul cu cale roz). Modelul e de purtat cand mergi la masa sa o cunosti pe viitoarea mama-soacra😀 . Pantofii ei mi se par foarte interesanti (sandalutele).
    In cazul baietilor nu am de obiectat decat in cazul lui Robert care venise imbracat ca la o iesire cu amicii la bowling si Jackson care a confundat sala de spectacol cu arena circului..mai lipseau cateva paiete pe rever…WTF Jackson?! Esti baiat frumusel si talentat!.. ce naiba?

    Desigur este o parere subiectiva, dar parca imi ardeau degetele sa nu impartasesc si opinia mea cu voi. Nu ma impuscati, va rog!
    Cu riscul de a fi parut EXTREM de malitioasa,
    pupicei, Raluca.

    • MaryLu permalink*
      08/06/2010 8:02 am

      De ce sa te impuscam? :)) Problema este ca atunci cand ai un blog de stiri trebuie sa pastrezi oarecum si tonul ca vedetele sunt oarecum perfecte si etc.
      De exemplu la JustJared. Este super ca site de stiri si informare, dar ai vazut vreodata sa crtice pe cineva? Iar daca nu le place spun ceva de genul „nonconformist”. Cu Kristen sunt in totaltate de acord (dar o criticasem deja destul cand aratase cele 2 degete…), iar la baieti nu m-am bagat niciodata sa comentez deoarece nu este domeniul meu. Am zis ca e doar parerea mea ca marea tinuta aleasa de MTV Movie Insider si Jackson a fost putin hidoasa

      Pupici :*

Lasă un răspuns

