Skip to content

Nikki’s birthday party!

02/06/2010
by

08:24

Mii de sceze ca am uitat ziua lui Nikki, care a fost pe 17 mai. Totusi, am dat peste 2 poze de la petrecerea data. Evenimentul a avut loc pe 21 mai, la Fountain Bleu, Miami.

Mi-a placut si mie o data in viata tinuta. Sunt rautacioasa! Orele prea putine de somn sunt de vina😐

Cine stia ca Nikki e ahtiata de Alice in Wonderland??? Pentru ca si eu, de cand am vazut filmul extraordinar, magnific, cu efecte speciale bestiale sunt!


Bissoux,MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

