Skip to content

Aplauze, va rog!

27/05/2010

22:17

Daca brilianta mea prietena Chocolate Gun are  talentul extraordinar de a clasa tarile la Eurovsion( este incredibil cum ordinea ei a fost apropape perfecta, excluzand doar 3 tari!), eu am minunatul talent de a…..reflectoare, va rog (lol)…simti campaniile Social Vibe care merita sustinute. Va mai aduceti aminte de widget-ul din dreapta (mai multe informatii aici) care sustine campania PETA 2?

Ei bine, ghiciti ce! Abia azi s-au raspandit pe internet postere cu Edward si Jacob incurajand campania! Din prisma mea, aceasta este campania oficiala sustinuta de Twilight Saga! Si sunt uimita de flerul cu care am ales-o(stiu! mai sunt si incredibil de modesta pe deasupra :)) ). Asa ca, daca nu ati fost motivati inca sa castigati puncte, va invit sa dati un click pe widget🙂

Oh! Am uitat complet sa va spun ceva important.Daca va intrebati de ce eu si Silvia nu am scris imediat ce aparea stirea, respectiv deloc, ma simt datoare sa va raspund:

MAINE AVEM BANCHETUL. Nu mai este, deci, bevoie sa va spun cat de stresate si de ocupate am fost saptamana asta si cate dispute au avut loc in clasa ba cu invitatiile, ba cu momentul clasei. Intr-un final, a rasarit soarele si pe strada noastra, acum, in ajun de banchet. Tineti-en pumnii va rugam sa ne iasa bine machiajul si coafurile😀🙂

Va las cu o melodie care sa va introduca putin in atmosfera:


Bissoux,MaryLu

4 comentarii leave one →
  1. 29/05/2010 7:51 pm

    Marrrry cum a fost la banchet? Ce ati facut? Trebuie neaparat sa ne vedem maine sa vorbim, daca ai timp ;)) . Cheers >:D<

    Btw, in seara asta e Eurovision =)))

  2. andreea pui permalink
    29/05/2010 3:49 pm

    bvbvbv ah c m bucur!!! a era sa uit!!! bvbvbvbvbv si felicitari pt absolvire!!! bun venit in viata de liceu:)) sa va bucurati de ea:x eu termin clasa a XI a ….mai am un an s papa! o sa le duc doru’ , asa k profitati l maxim girls:* take care:) xoxo

  3. andreea pui permalink
    28/05/2010 9:22 pm

    o sa pui o poza sa va vedem s noi fanele??? plsssss:x

    • MaryLu permalink*
      29/05/2010 3:02 pm

      se poate sa nu? Avem poe de aseara cu noi doua. Trebuie sa fac rost de la o colega care a avut aparatul🙂

Lasă un răspuns

