Skip to content

Lavander-like playlist, SocialVibe…

23/05/2010

14:58

Of of of….Am fost de atat de prinsa cu redescoperirea blogului si cu stirile incat am uitat sa va pun in tema cu noutatile. In primul rand, pe modelul genialei mele prietene Chocolate Gun blogul are un nou playlist... nu, nu apricot-like ca al ei, ci lavander-like, ca si blogul: e placut, te binedispune, bine realizat, cu de toate pentru toti(n-am uitat melodiile de pe coloana sonora, bineinteles) si sper sa va placa.

De altfel, cred ca ati observat butonul de traducere a site-ul in mai multe limbi.

FYI: Daca ii dati pe engleza o sa muriti pe jos de ras. Atatea greseli mai rar vezi, dar macar se intelege idea de baza.

Traducerea in franceza e magnifica! Pana si chat-ul a fost tradus: „BAVARDER”.

Chat chat chat…same old chat, numai ca WordPress (le-am scris despre asta) nu-l mai identifica. Mi s-a rapsuns ceva de genul ca trebuie sa am rabdare si sa sper… Pana atunci am facut un buton:

Social Vibe: Social Vibe este un site extraordinar in care oamenii din toata lumea se strang pentru a sprijini campanii. Nu, nu donezi bani, ci functioneaza astfel: Dai click pe widget-ul din coloana din dreapta, raspunzi la niste intrebari (care nu sunt de cultura generala sau ceva de genul acesta. Pur si simplu iti exprimi opinia despre unele lucruri) si astfel castigi puncte. Un numar castigat de puncte de un blog este platit in bani de sponsori adevarati. Noi am ales campania PETA, din solidaritate pentru Christian si Kellan. Asa ca, va invitam sa va folositi 2 minute din viata cu asta. Ganditi-va ca acele 2 minute se transforma in bani adevarati, care vor face posibila realizarea campaniei.

NOTE: Ce aveti mai susu este doar o imagine! Pentru a colecta puncte apasati pe widget-ul din dreapta paginii.

Bissoux,MaryLu

Lasă un răspuns

