Skip to content

Un mic rezumat al promovarii Eclipse/ Best soundtrack ever!

21/05/2010

21:42


Ca o detinatoare denaturata a blogului ce am fost nu v-am mai tinut la curent cu pozele promotionale „Eclipse”. Nu prea ma impresioneaza personal noul look al personajelor. Am ajuns la concluzia ca, din punct de vedere al look-ului, Chris Weitz a facut cea mai buna treaba. A! Totusi am de laudat look-ul Juliei Jones (a.k.a. Leah).

Posterele sunt dark, asa cum ar trebui sa fie, dar s-a folosit mult mult mult, prea mult PHOTOSHOP. Iata exemplul cel mai evident, care ma sperie de-a dreptul:

Oricum, una peste alta, foarte foarte recent s-a lansat videoclipul melodiei principale Eclipse. Daca la inceput cantam Decode sau Meet Me On The Equinox acum am facut o obsesie pentru melodie in cauza! Este vorba despre Neutral Star Collision, cantata de Muse.

Mi se pare cea mai sublima, pura, sincera melodie care poate descrie Eclipse. Versurile parca ne reimprospateaza amintirea cartii la fiecare pas. E profunda, e cantata cu mult stil si talent, cum ne-a obisnuit formatia noastra preferata si a lui Stephenie. Videoclipul nu poate fi vazut in tara noastra. Eu am fost una dintre norocosii care l-a vazut dimineata pe Youtube, inainte sa fie scos. Este SUBLIM! O incarcatura aparte de emotii, sentimente mistuitoare….Cum spuneam mai devreme cand vezi scenele si asculti melodia o percepi ca pe un intreg. Un intreg perfect, mult prea perfect pentru ochiul uman.

Va las asadar in compania melodiei, a unui video in care se arata „Making the video” si a pozelor promotionale Eclipse si a posterelor:

Later Edit (by Silvie): Nu stiu cum am avut norocul aseara sa gasesc videoclipul… Probabil e inregistrat de la un canal TV, deci calitatea lasa de dorit:

 

 

 

 

Bissoux, MaryLu


4 comentarii leave one →
  1. Deea permalink
    22/05/2010 11:04 pm

    aveti melodia in pc? daca da, va rog din suflet sa mi-o trimiteti si mie pe mess. multumesc anticipat >:D<:*

  2. Paul permalink
    22/05/2010 6:53 pm

    het…ce spui de un schimb de link-uri?

  3. 22/05/2010 11:52 am

    sincera sa fi posterul ala si pe mine mai speriat;))…dar imi place cum arata majoritatea pers in eclipsa :X:X

Trackbacks

  1. Cullens! « Pasion For Twilight

Lasă un răspuns

