Skip to content

In the spotlight: Anna Kendrick

18/05/2010


Bineinteles ca lunile astea am facut compromisuri mari pentru a ma putea mentine pe linia de plutire cu scoala. Cel mai mult, dupa cum era de asteptat, mi-a lipsit scrisul pe blog, despre moda in special.  Asa ca, din instinct, dupa ce am terminat cu stresul si examenele am inceput sa caut prin arhivele JustJaredJr. ce au mai facut Ashley si Anna. De ce??? Well…Anna este o tanara speranta la Hollywood si a uimit prin aparitiile ei atat de pline de eleganta in majoritatea timpului iarna asta. Asa ca, normal, voiam sa vad daca o sa aiba si o primavara-vara a la mode. Iar Ashley…era mai degraba intrigant pentru ca de cand s-a intors din Berlin nu mai opteaza pentru tinute mai unice, cu acel IT. Destul despre Ashley, i-am rezervat si ei un articol in spatiul virtual, nu va faceti griji ;)  Sa incepem cu categoriile pe care am structurat articolul:

Vogue-ish….


Anna apare in noul numar al revistei Vogue Italia. Dark looks, label clothes…Nu-mi dau seama daca acest pictorial este menit sa-i scoata in evidenta latura malefica sau sa surprinda o scapare din cotidian a actritei atat de familiarizata cu rochitele in culorile pastelate. Cert este ca e spooky. Ma sperie figura ei de criminal in serie si degetele ei photoshopate lungi de la picoare. Au o arcuire ciudata, parca prea perfecta. Pictorialele de genul acesta nu sunt foarte pe genul meu, dar ADOR pur si simplu tinutele alese. So Vogue-ish….

Continuarea in incursiunea tinutelor Annei:NO MORE THIS KIND OF PUCCI DRESSES!


Casa de moda Pucci intotdeauna m-a impresionat cu creatiile ei pline de culoare in sezoanele calde. Si, desi creatiile alese de Anna sunt SUPERBE, ei ii vin….gasiti voi singuri un antonim la „superbe” . Am iertat-o la BAFTA pentru coafura si pantofii unici, dar a doua oara…? Este total deranjant sa vezi pe cineva cu un corp ca al ei marindu-si soldurile si parand ca poarta un sac. Nu contest ca nu le poarta cu atitudine si se vede ca ii plac, dar as prefera pe viitor sa o vad cu ceva mai stramt sau mai pe talie de la aceeasi casa de moda.

PURE PERFECTION…

Gata, am certat-o destul. Anna a facut niste alegeri vestimentare exemplare in putinele dati in care a fost la evenimente lunile acestea. Va reamintesc ca a trebuit sa stea pe platourile din Vancouver la filmari.

Anna Kendrick si Julia Jones la lansarea Ann Taylor Fall. Ladies in BLACK!

La lansarea liniei Ann Taylor(great clothes, btw) a optat pentru ceva clasic. Rochie+pantofi. All black.

Anna  la „White House Correspondents Dinner”

Anna s-a ridicat la nivelul asteptarilor la acest eveniment. PLicul superb contrasteaza cu rochia, care este una geniala de altfel. Ador cum o prinde culoarea aceasta si rochiile cu volane si matase. Muuuulta matase.

Bissoux, your MaryLu


No comments yet

Lasă un răspuns

