Skip to content

Freee

18/05/2010
by

09:44

Wow…de cand nu am mai scris pe blog…degetele imi aluneca usor pe tastatura, dorinta simtindu-se in aer. Ma simt bine, ma simt libera, ma simt acasa.

Si, ca sa vedeti ca pauza a fost justificata, tin sa va anunt ca atat eu cat si Silvia am luat 10 la ambele evaluari si, cum avem media pe anii precedenti 10 si media de la tezele unice tot 10 putem sta linistite in privinta admiterii la liceu.

Va asteapta o vara plina de surprize, concursuri si premii alaturi de noi. Nu pot deocamdata sa dezvalui nimic, deoarece ne-am trezit cu teste surpriza la scoala, acum pe ultima suta de metri si nu trebuie sa le neglijam. O alta problema pe lista mai este si banchetul asa ca, dupa calculele mele, in iunie blogul revine mai FRESH, INEDIT, SURPRINZATOR ca niciodata.

PS: Ii uram la multi ani lui Robert Pattinson, din moment ce i-am ratat ziua de nastere( o sa ne revansam totusi cu o felictare mai tarziu).

xoxo,MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

