Skip to content

Coperta cartii Eclipse….

11/04/2010

15:37

Acum multe zile in urma, au aparut doua variante de coperta ale editiei speciale „Eclipse”… Acum sa facem o mica comparatie. Ei bine, prima este foarte sugestiva pentru ca apar toti trei, triughiul amoros, si este sugerata mult mai bine tema cartii…

Pe de alta parte, mi-e imi place mai mult cea de-a doua deoarece este mai speciala. Adica prima imi aduce aminte de una dintre varinatele care s-au facut pentru New Moon. Si eu nici nu am fost vreodata fana Jacob… Asa ca eu sunt pentru a doua varianta, deoarece are un nu-stiu-ce….

Deci prima: foarte bine realizata, sugestiva pentru povestea cartii, dar nu foarte originala… Iar a doua: foarte bine realizata, fara Jacob, insa mai creativa…🙂

Si trebuie sa remarc ca marirea bugetului filmului se vede si in coperti/postere. Se vede ca pozele sunt editate serios….


Si ca un bonus, va anunt ca pe 29 iunie se va lansa „Ghidul ilustrat Eclipse” si este scrisa Mark Cotta Vaz, cel cu care ne-am obisnuit pana acum. Dupa cum puteti observa, pe coperta va fi prima varianta….


Dupa o perioada foarte lunga, Silvie🙂

5 comentarii leave one →
  1. Adelyne permalink
    27/04/2010 8:19 pm

    Ati primit un premiu Sunshine din partea blogului nostru,pentru toata munca depusa si pentru ca le dati fanilor doza zilnica de Twilight.
    Felicitari!

  2. 13/04/2010 9:23 pm

    Ati scos chat-ul fetelor? Ca nu prea imi mai apare cand deschid pagina:] Pupici.Alexa.

    • MaryLu permalink*
      14/04/2010 8:24 am

      doamne, habarn-am unde a disparut! ma apuc sa-l caut! era intotdeauna acolo

  3. Chocolate Gun permalink
    11/04/2010 6:32 pm

    Heeeii fetele duceti-va pana pe blogul meu ca o sa veti o surpriza daca o sa cauti postul Sunshine aw(www)ard :p

Lasă un răspuns

