Skip to content

2nd Vampire Baseball

26/03/2010
by

23:02

Gosh, I missed this! Imi pare ataaaat de rau. Numai ca temele sunt din ce in ce mai coplesitoare, iar marti am fost in excursie la Bucuresti. Nu, nu de shopping, ci cu clasa si am vizitat Parlamentul, Biblioteca Centrala Universitara si muzeul Cotroceni. Toate bune si frumoase, distractie la maxim, am invatat lucruri noi, dar ne-am trezit miercuri dimineata(ca doar va dati seama ca marti seara cand am ajuns acasa, am cazut lemn) cu o TONA de teme pe cap.

Anyway, ca sa nu va mai plictisesc, trecem la recuperare: „Vampire Baseball” , care s-a tinut prima data in iulie s-a mai organizat inca o data, in New Orleans. Pics:

PS:One news out. More to come!

xoxo,MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

