Skip to content

Recapitulare: Anna Kendrick

19/03/2010

19:49

Da, am avut o saptamana grea…. Dar am scapat de ea si acum sunt gata sa recuperez… Maria e plecata din oras in weekend si eu sunt resposanbila…

Si acum, recapitularea… M-am decis sa incep cu Anna Kendrick, care a fost foarte activa in aceasta saptamana… Pe 16 martie Anna a fost in Japonia, la Tokyo, pentru a prmova filmul Up in The Air, care va avea premiera nipona pe 20 martie (adica maine). Rochita mi-a placut mult si apreciez ideea cu centura. Pantofii au fost draguti. Bravo Anna!!!

Miercuri, Anna a fost vazuta pe aeroportul din Vancouver, intorcandu-se probabil din Japonia. Imi place mult trenciul albastru.



Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

