Skip to content

Filmul saptamanii

19/03/2010
by

21:37


Inainte sa discutam despre subiectul principal, trebuie sa va pun in legatura cu cateva lucruri. Nu toti au parte de prietenie adevarata. Eu, din fericire, sunt una dintre norocosii care au parte de ea. Si prin prietenul meu adevarat si cel mai bun din toate timpurile ma refer la verisorul meu. Este cu un an mai mic decat mine si aproape am crescut impreuna. Avem totul in comun si vorbim cate-n luna si-n stele. Imi aduc aminte perfect zilele din copilarie( parintii au avut un mare merit ca ne-au facut sa ne intalnim de atatea ori, desi stam in orase diferite) in care puneam la cale planuri malefice impotriva bonei lui,crezand ca piedicile din LEGO chiar pot functiona, sau cand ne jucam de-a vanzatorii de capsuni, sau cand ne ziceam unul altuia sa ne mutam dar niciodata nu ne puneam de acord cu cine ar trebui sa-si paraseasca orasul. Si stati putin, cum ramane cu jucatul de Metropoly la miezul noptii, sub plapuma, la lumina veiozei. Zile nebune, frumoase, care au trecut atat de repede si la care duc dorul atat de mult. Dar odata cu maturizarea mea a venit si a lui si ne-am apropiat si mai mult. Nu avem niciun secret fata de altul si vorbim, in medie, 2 ore pe saptamana la telefon(multumesc Dumnezeului pentru abonamentul UPC). Si cand spun ca avem o legatura indestructibila, am dovada: varul meu s-a lasat convins sa se uite la „Twilight” in vara, si chiar s-a lasat  si tarat de mine la premiera „New Moon”, unde, din lipsa de ocupatie, numara de cate ori plang. Si tot varul  meu genial ma va insoti si la „Eclipse”(desi acum se jura ca nu merge, mai vedem noi :>). Si asta nu e tot! Dupa o luna in care am tot incercat sa-l conving, am obtinut o victorie: a fost de acord sa scrie aici, pe blog, cate un articol pe saptamana, unde va va prezenta rubrica „Filmul saptamanii”(Atentie! Nu doar filme cu actorii din Twilight).

M-am gandit ca este ceva inedit, caci este interesant sa afli parerea unui om normal, din afara fenomenului TWILIGHT(partial, tinand cont ca il innebunesc cu blogul!), deoarece noi suntem influentate si tindem sa nu vedem chiar intotdeauna justa valoare. So…filmul saptamanii ales de el este „Remeber Me”! I know, shocking for me too, dar chiar vrea sa-l vada. Poate ca acest articol nu este edificator, pentru ca este primul si este incert pe ce stil sa mearga. Oricum, pentru un preview al unui non-fan Twilight, mie imi este foarte clar ca filmul este apreciat atat de fani cat si de altii. In legatura cu incertitudinea, ar vrea sa va afle parerile si propunerile de filme  So, ENJOY&COMMENT!

Remember Me-Preview

Remember me… Noul film mult asteptat cu Robert Pattinson, protagonistul mult aclamatei serii Twilight.  Alaturi de Emilie de Ravin, el isi face debutul (cum spun criticii) intr-un film serios, in care vrea sa demonstreze admiratoarelor sale (si publicului in general) ca stie sa joace si in roluri de amploare.

Tyler (R. Pattinson), este un tanar ce si-a pierdut fratele iar parintii lui au divortat. Ally ( E. Ravin) a suferit si ea un soc foarte puternic in momentul in care si-a vazut mama ucisa sub ochii ei. Cei doi tineri gasesc ca nu mai au altceva de facut in viata… pana intamplarea ii aduce fata in fata. Astfel incepe povestea de dragoste dintre cei doi. Ramane de vazut daca dragostea lor va aduce alinarea in vietile lor sau daca totul va fi un esec.

Personal, ideea nu mi se pare iesita din comun (am vazut filme cu povesti de dragoste asemanatoare) si poate filmul nu va fi o revelatie, dar nu ma astept la un film prost. De fapt, judecand dupa trailer, chiar cred ca Pattinson va face unul dintre cele mai bune filme ale lui (poate chiar mai bun decat in “Harry Potter”). Dar asta nu voi putea decat dupa ce il voi vedea. In plus, aparitia arhi-cunoscutului Pierce Brosnan s-ar putea sa dea multa culoare filmului. La inceput, numele urias al acestuia m-a facut sa imi dau interesul, dar incet, incet, dupa vizionarea mai multor scene si aflarea mai multor detalii legate de film am decis ca ar trebui sa arunc un ochi. Poate ca va fi un film de vizionat de 2 ori sau un film de vazut duminica, in fotoliu cu castronul de popcorn in mana.  Pana atunci, astept lansarea acestuia in Romania (26 Martie) si sper sa nu fiu dezamagit.
P.S.: Reviewul filmului il veti primi peste doua saptamani, dupa ce il vizionez. Vinerea viitoare veti primi cronica “Up in the air”, cu favorita voastra, Anna Kendrick.

In concluzie, eu, MaryLu, va pupicesc si ma duc sa ma distrez cu varul si verisoara mea, avand in vedere ca nu i-am mai vazut de aproape patru luni.

xoxo

2 comentarii leave one →
  1. 20/03/2010 4:12 pm

    Felicitari Maria(cu privire la concurs)! Te’am votat desigur:D alexa.

    • MaryLu permalink*
      20/03/2010 5:53 pm

      merci mult :* din pacate n-am castigat de data asta, dar vor mai fi concursuri si o sa ma straduiesc mai mult data viitoare🙂

Lasă un răspuns

