Skip to content

We need some break

16/03/2010
by

08:08

Nu credeam ca o sa recurg la asta in zilele de scoala, dar blogul isi ia vacanta. De ce? Pentru ca nu am mai avut nicodata asa de multe teme si avem lucrari in fiecare zi (de exemplu azi avem doua). Unde mai pui ca dam si simulare de teza la romana. In plus avem unele probleme cu „guest”-ii nepoftiti care au un comportament execrabil.

Deci, in centrul atentiei este scoala zilele astea. Trebuie tratata cu foarte mare responsabilitate si nu ne putem imparti in doua si sa le facem pe amandoua grabite. Asa ca ne vedem in curand cu recuperarea, dar am pregatita pentru voi o supriza pe care m-am chinuit sa o aduc aici pe blog de multa vreme😉. Sper sa compenseze, asa-i? ;;)

xoxo,MaryLu

2 comentarii leave one →
  1. Deea permalink
    18/03/2010 11:23 am

    stiu cum e fetelor! ieri am dat simulare ptr examen la mate, saptamana viitoare simulare ptr examen la romana, peste 2 saptamani dau teza la mate si multe teste, ascultari, teme. sincer m-am saturat de scoala!! si astept nerabdatoare surpriza🙂. succes la scoala!

  2. 16/03/2010 11:12 am

    Desigur ca se compenseaza! Chiar vreau sa vad „surpriza”😀
    Si succes la scoala! (desi nu sunt intr-a 8 a, am tot cam aceleasi probleme: teme, teste, teme, teste, si iar teme si… teste).

Lasă un răspuns

