Skip to content

LOVE AT FIRST SIGHT

11/03/2010
by

18:18

Nu, nu vreau sa va spun vreo poveste siropoasa, ci sa va dau o veste SUPER MEGA EXTRA TARE! Multdoritul trailer „Eclipse” in sfarsit si-a facut aparitia! Si a meritat fiecare minut din asteptare! Ma trec fiorii cand ma uit la el!

So, desi la inceput toata lumea il ura pe David Slade, eu personal mi-am schimbat parerea si sunt sigura ca filmul va fi un succes total. Poate chiar mai bun decat New Moon. Here it is:

PS: Parul Bellei arata super, dar Victoria nu prea m-a impresionat…In schimb apreciez mult faptul ca au pus si scene cu Volturi, cu Charlie si cu Bella in Florida.

xoxo,MaryLu


2 comentarii leave one →
  1. cozma daniela permalink
    14/03/2010 3:35 pm

    abia astept sa iasa filmul,si partea a 3 a a cartii e superba…edward cullen e personajul meu preferat…nu ma satur de vizionat filmele,toate partile…o mare fana din Romania…pupici…

  2. Ana permalink
    11/03/2010 10:43 pm

    What would I do without you guys? Trailer-ul e perfect! asa de mult imi place :X

Lasă un răspuns

