Skip to content

Trailerul Eclipse- minuscul, dar exista….

10/03/2010

19:05

Acum am ajuns de la scoala si am  avut imensa bucurie sa descopar aceasta frumoasa surpriza… Sunt deja euforica si ma face sa ma gandesc ca mai sunt… hmm… 4 luni pana la lansarea Eclipse…

Chiar daca teaserul are numai 11 secunde, sunt de ajunspentru a ma bucura mooolt, dar Bella arata foarte schimbata fata de New Moon sau Twilight… Bine, s-a mai maturizat si Kristen… Imi place mult, mult de tot…Ce pot sa zic?! SUNT FOARTE EUFORICA🙂

Convingeti-va si singuri…. Iar inceputul este superb🙂

LATER EDIT: Si acum am descoperit o veste DE-A DREPTUL EXTRAO RDINARA:


Silvie

7 comentarii leave one →
  1. Boogy permalink
    16/03/2010 11:55 pm

    Imi place.. bne mai maria.. si tie silvia… va felicit:D …P.S: iti dau la scoala un DVD ca sa-mi pui si mie twilight si new moon:D?

  2. Anna permalink
    13/03/2010 6:49 pm

    nu’i tot ala 8-|…nu are cum sa aiba numa` 11 secunde:-L..http://www.twilightthemovie.com/ aici e tot:)…

    • MaryLu permalink*
      13/03/2010 11:01 pm

      l-am postat dupa aceea pe cel intreg. in ordinea asta au aparut, ce sa-i faci?

  3. MaryLu permalink*
    11/03/2010 8:49 am

    OMG! Nu credeam niciodata ca 10 secunde te pot duce in rai! IL ADOOOOOOR😡

  4. 10/03/2010 8:54 pm

    Doamne, Doamne, Doooooooooamne:X:X:X
    GOOOOOD:O:O:O
    Stiu ca par nebuna. Dar n-am spus niciodata ca nu sunt.
    Le IUBEEEEESC:X:X:X:X:X:X:X:X
    Vreau mai mult=P~=P~=P~

  5. Ana permalink
    10/03/2010 8:23 pm

    Suuuuuper! De abia astept Eclipse!

Trackbacks

  1. Happy b-day, Chaske Spencer!!! « Pasion For Twilight

Lasă un răspuns

