Skip to content

Kellanlyne?Annellan? Or just Annalyne&Kellan?

09/03/2010
by

09:16

Mda! E oficial! Jellan Lutz si Annalyne McCord sunt impreuna. Cel putin asa sustin cei de la Socialite Life. Am dat peste mai multe poze de la evenimentul First Annual Roselyn Sanchez Triathlon din Puerto Rico (despre care Silvia a scris recent). Mai mult! Am gasit si poze de la petrecerea de dupa eveniment.

Imi place la nebunie cum s-a imbracat Annalyne! Ador rochitele vaporoase, de vara si ma face sa-mi doresc si mai mult sa vina anotimpul meu preferat. Sa scap de toate grijile si temele si sa ma bucur de vara de inainte de liceu. Oricum, revenind la subiect mi se pare ca fac un cuplu minunat! Si pentru ca nimeni n-a venit pana acum cu vreo sugestie de nume eu zic sa le spunem cuplul „Kellanlyne”. Agree? ; )) 


xoxo,MaryLu

One Comment leave one →
  1. 10/03/2010 9:11 am

    nush de ce dar mereu mi’am dorit ca Ashley sa fie impreuna cu Kellan…

Lasă un răspuns

