Skip to content

Ashley: Back to Los Angeles

09/03/2010

22:18

Stirea este destul de veche, dar imi lipsea ceva… Acum am gasit acel ceva si iata-ma🙂

Pe 8 martie (hmmm… adica ieri), Ashley scria pe Twitterul ei ca a terminat filmarile in Berlin si ca de abia asteapta sa se intorarca acasa, in LA, chiar daca despertirea o intristeaza putin🙂 Sper ca zilele astea sa apara cateva poze cu Ashley pe LAX, ca sa o mai vedem si noi la fata, ca nu am mai vazut-o de ceva timp…


Si, ca bonus: O noua poza din sedinta foto a lui Ashley realizata tot de fotograful Tyler Shields. Imi place la nebunie, in adevaratul sens al cuvantului. Prima data ochii atat de albastri  m-au indus in eroare si nu mi-am dat seama, dar la o privire mai atenta….


Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

