Skip to content

Michael Sheen: Oscars 2010

08/03/2010

22:26

Va rog frumos sa ma iertati, dar azi am fost atat de entuziasmata de tinuta lui Kristen incat am uitat complet ca si alti actori ar fi putut merge la Oscaruri. Asa ca am uitat complet de Michael Sheen.. Iertare! Iertare!🙂

De fapt, era logic ca el sa fie prezent deoarece are un rol important in Alice in Wonderland, dar la cat de aeriana sunt eu, nici nu m-am gandit…. Michael a fost imbracat intr-un costum foarte elegant si imi place ca e o moda ca la Oscaruri sa se poarte papioane sau cravate. Papionul lui Taylor a fost foarte amuzant… ; ))


Silvie

One Comment leave one →
  1. MaryLu permalink*
    08/03/2010 11:33 pm

    Yep …definetely a gentleman…but euforia asta ma face sa zic numai adevarul (un fel de veritaserum): „Dude, what’s up with the hair???”

Lasă un răspuns

