Skip to content

Kristen Stewart: Oscars 2010

08/03/2010

11:11

Dupa cum bine stiti, aseara au fost Oscarurile…. Si, ca o surpriza, statueta de la „Cel mai bun film” a fost castigata de filmul The Hurt Locker si nu de Avatar… Asta dupa mine e cea mai mare surpriza… Aseara am urmarit un pic din film pe PRO Tv si mi s-a parut chiar interesant… Bravo lor!!!

Dar sa revenim la ale noastre… Kristen pur si simplu a stralucit la Oscaruri, decernarea avand loc aseara la Kodak Theatre in Los Angeles… Tara Sweeney, stilista ei, a optat pentru o rochie de seara de la Monique Lhuillier, care dupa parerea mea i-a venit de minune si pantofi de la Bally, asa cum a purtat si la premiera „Remember Me”…

Imi place mult atitudinea ei si cum ii vine rochia, iar coafura si machiajul care ii accentueaza ochii sunt foarte inspirate…🙂 De data asta nu am ce sa comentez… Mi-a placut mult…🙂


Silvie

Lasă un răspuns

