Skip to content

Robert Pattinson wants manboobs

05/03/2010
by

09:26

New outtake from „Another Man Magazine”. Another one after the jump!

Ok…asta e o poveste foarte amuzanta. Cel putin asa mi s-a parut mie.Kellan Lutz a declarat pentru New York Daily News ca nu l-ar deranja sa fie Robert Pattinson:

„Eu un talent dat naibii. Ma gandesc cum as putea obtine ce are el”.

Pe de alta parte, Robert il invidiaza si el pe modelul Calvin Klein, din spusele lui Kellan:

” Ma intreaba cum imi  lucrez corpul pentru ca vrea si el sani ca ai mei. Am incercat  sa-l indop cu shakeuri cu proteine si Muscle Milk dar nu le-a suportat”

Se pare ca lipsa de tonus al lui Robert este ceva pe seama caruia se glumeste in grup, din moment ce Kristen a declarat pentru Harper’s Bazaar anul trecut:

„Ii spun Flippy pentru ca atunci cand face repetitiile pentru scenele de actiune, pur si simplu atarna” spune ea imitand un pinguin „Si Doamne….stati sa-l vedeti cand incearca sa alerge…”

Poate colegii rad de el, dar Robert Pattinson tocmai a mai castigat un premiu: „The Man You’D Trade For Your Husband”😉

xoxo,MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

