Skip to content

Premiera „Remember Me”!!!

03/03/2010

21:21

Da, in sfarsit a avut loc premiera Remember Me… Evenimentul a avut loc pe 1 martie, la Paris Theatre in New York…Din pacate, Rob si Kristen nu au apaurt impreuna pe covorul rosu, dar Kristen a venit la eveniment…

Va atentionez ca urmeaza un articol luuung…

Rob: Ne-am obisnuit cu stilul lui pe covorul rosu, o combinatie intre casual si elegant… Sincer mi-a placut, dar eu nu prea ma pricep sa comentez tinutele lui…

Kristen: Nu m-a impresionat cu nimic… Tinuta sa zicem ca este destul de draguta, insa pentru o plimbare in oras, nu pentru o premiera si covor rosu… Pantalonii bej, cu talie inalta, nu vin prea bine cu platformele negre, din satin, iar bluza/puloverul verde nu prea se potriveste cu jacheta de piele, iar coafura mi se pare prea neglijenta… Machiajul natural este destul de dragut, in schimb🙂

Emille de Ravin: Mi-a placut foarte mult rochia ei. De obicei, este riscant sa porti o rochie cu o asemenea croiala deoarece poate arata ciudat, dar ei ii bine foarte bine. Pantofii imi plac foarte, foarte mult. Pariez ca snt de la Burberry, dar s-ar putea sa pierd pariul. Mi-a placut mult tinuta ei. Bravo! Chiar nu ma asteptam….

MaryLu’s note: Kristen si Robert au venit cu acelasi zbor in New York impreuna cu cel mai bun prieten al lui Rob Tom, iar la premiera au stat unul langa altul :> Din pacate au plecat in directii diferite: Kristen mai devreme spre LA (avem poze cu ea de pe aeroportul JFK) si Rob si Tom spre Londra(am pus poze si cu el de pe aeroport🙂 ) De altfel, Kristen a purtat jacheta de piele 1020 by Nicole, pantaloni Burberry si pantofi Bally.

Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

