Skip to content

Ashley Greene: Greetings from Milano

01/03/2010

22:15

Stiu ca data trecuta cand am vorbit despre Ashley, am facut un ditamai articolul, dar am avut nevoie de spatiu pentru a-mi exprima ideile. Cred ca asa o sa fac si acum…

Fiind tot in Milano, Ashley a fost la prezentarea Fall/ Winter 2010 Dolce&Gabbana… Stiti ca ea zicea mai demult ca ii plac fosrte mult hainele de la D&G…

Acum, despre tinuta… Rochia e foarte frumoasa si are culori frumoase, dar nu-mi place deloc partea de sus si faptul ca nu o avantajeaza deloc in zona taliei. Partea de sus si manecile sunt transparente si nu ii vin bine, iar in partea de jos nu imi place croiala. In schimb, pantofii sunt foarte interesanti si parca mai imbunatatesc tinuta.🙂

Va rog sa nu-mi dati in cap pentru pa rerile mele… Rochia ar fi foarte frumoasa daca nu ar fi partea transparenta de sus si manecile…

Dupa aceea, Ashley a fost la un restaurant, dar din pacate nu putem vedea cum s-a imbracat.. Dar trenciul este dragut🙂

Si, din nou, am facut o poliloghie…🙂


Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

