Skip to content

Anna Kendrick: Shopping in Santa Monica

27/02/2010

22:32

Stiu si recunosc ca stirea e cam veche, dar de abia acum am avut timp sa scriem… Azi am avut concurs la romana si dupa aceea am luat o pauza… Plus ca astenia de primavara ne-a lovit pe amandoua. Maria e racita, iar eu am de dimineata o groaznica durere de cap. Iar maine ne asteapta tona de teme pe care o avem…😐

Dar gata cu lamentarile si sa revenim la subiect. Au aparut cateva poze de vineri cu Anna Kendrick din Santa Monica, in timp ce aceasta mergea spre un supermarket de unde a luat alimente. In drumul ei, a s-a jucat cu un catelus.

Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

