Skip to content

Movies!!!

25/02/2010

22:58

Da, se apropie premiera Alice in Wonderland si Michel Sheen este din ce in ce mai ocupat. Primul eveniment din seria Alice in Wonderland a fost The Genius of Alice in Wonderland, un eveniment organizat in cinstea lui Lewis Carrol, autorul cartilor.

Filmul va avea premiera in Romania pe 5 martie. Adica… in curand.

Mai demult am gasit un poster care mi-a placut foarte mult, dar de abia acum am prilejul sa-l postez. A a aparut un nou trailer de la „A Nightmare on Elm Street”, filmul lui Kellan, in care acesta apare de mult mai multe ori decat in primul trailer…

Plus o scena noua si un promo pentru Remember Me si una din The Runaways, de unde avem si doua poze nou cu Dakota. Alte 2 poze noi cu Peter Facinelli din Nurse Jackie si o scena taiata din New Moon. Da, ati citit bine, din New Moon…🙂

Scuze ca sunt puse toate la un loc, dar am atat de putin timp😦


Scuze pentru ordinea pozelor din galerie, dar calculatorul e obosit si imi joaca feste…

Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

