Skip to content

Robsten: Confirmare sau doar un simplu zvon?

24/02/2010

11:47

De-ar da Domul sa fie adevarat. M-am saturat de zvonuri care sunt negate dupa cateva zile. La premiile BAFTA, Rob a fost intrebat daca este cu Kristen si iata ce a raspuns:


Este foarte dificil, dar da suntem impreuna. Noi nu putem ajunge in acelsai timp din cauza fanilor. Innebunesc. Asta trebuia sa fie o aparitie publica ca si cuplu, dar este imposibil. Suntem amandoi aici si este un eveniment public, dar este foarte dificil. Noi am facut lucrul acesta (adica nu au stat impreuna) pentru a evita atentia.

Acum nu stiu daca e adevarat sau nu, dar sper din toata inima sa fie. Tonul lui pare foarte serios si nu pare o gluma.

Silvie

3 comentarii leave one →
  1. BibbyEllen permalink
    26/02/2010 9:51 pm

    mda…sunt deacord cu Andreea:)
    si apropo…Kristen arata super cool in poza asta…e foarte frumoasa:X

    • silviecherrie permalink
      26/02/2010 10:00 pm

      da, si mie imi place mult… de asta am ales-o… mai potrivita era una in care apare si Rob, dar mi-a placut atitudinea ei🙂

  2. 24/02/2010 6:11 pm

    Sa speram ca este. Adica, nu sunt genu ala, care vrea cu tot dinadinsul sa fie impreuna, dar nu mi-ar displacea. In fond, e viata lor :>

Lasă un răspuns

