Skip to content

GOD! BEST PICS EVER!

14/02/2010
by

19:37

O, Doamne! Asta da cadou de Valentine’s Day!!!! Sunt cele mai BESTIALE, SENZATIONALE, FABULOASE poze din lume!!!!!! Sunt din „Eclipse” si pe langa 12 poze in care Bella si Edward se saruta cu PASIUNE(and I mean it!) avem si first look al Victoriei.

LATER EDIT: Inca 3 poze PERFECTE adaugate in galerie!

xoxo,MaryLu

4 comentarii leave one →
  1. Raluca permalink
    19/02/2010 3:16 pm

    daca nu ma insel astea sunt secvente care apar in a 4a carte😦
    as fi vrut sa tina CONT de asta… da oricum sunt super :X

  2. 15/02/2010 11:06 am

    Gosh, cand am deschis site-ul si am vazut pozele am inceput sa tip ca nebuna:)) Vreau atat de muult filmul:X:X:X:X
    Iar pozele sunt EXCEPTIONALE!!!!

  3. 14/02/2010 11:07 pm

    prea tari pozele:X:X sunt bestiale…se pare ca pana la urma mi’sa indeplinit dorinta:X:X ;))..(aproximativ acolo am zis de kris si rob dar asta e mult mai bn)

    • 14/02/2010 11:12 pm

      si inca ceva ….ce ciudat arata edward in ultima poza… pozele aste mau facut sa’mi doresc sa apara cat mai repede filmul :X:X…off ji cand te gandesti ca mai sunt 4 luni :((

Lasă un răspuns

