Skip to content

Semne de intrebare

09/02/2010
by

11:29

OK…am si eu o nelamurire..am primit cateva mailuri in care exista plangeri ca nu mai postam poze cu Rob. Nu am mai facut asta deoarece, dupa cum bine stiti, suntem in campania „He doesn’t want this, neither do we”.

Aceasta campanie presupune sa postam poze cu el oficiale (din filme), la evenimente pe covorul rosu sau la filmarile diferitor pelicule.

Totusi tin sa vedeti si voi asta:

MaryLu, inteleg ca blogul este implicat in campania cu „stop paparazzii”. Intrebarea mea este de ce nu postezi poze cu Rob, dar cu Kristen si cu Taylor da. De ce ei nu au campanie de asemenea? Campania asta am vaz ca a avut avant la inceput, dar nu foloseste la nimic. Pe fotografi ii doare fix in cot de ea si vor continua sa il vaneze.

Din pacate, sunt de acord cu ea acum. Si am mai sesizat si ca am intrat in aceasta campanie fara sa va intreb ce parere aveti despre asta. Adica, e important ce vrea comunitatea care s-a format in jurul blogului, daca ma intrebati pe mine.

Asa ca va rog raspundeti la sondajul de mai jos:

Se inchide intr-o saptamana🙂

xoxo,MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

