Skip to content

„Twilight in Forks:The Saga of The Real Town” Trailer

04/02/2010

12:49

Cred ca stiti ca se va face un film despre Forks: „Twilight in Forks: The  Saga of the Real Town”. Ei bine s-a lansat un al doilea trailer (nu l-am gasit pe primul:() al documentarului si am aflat ca DVD-ul se va lansa pe 20 martie, la fel ca si New Moon. Eu intotdeauna mi-am dorit sa vad cum e Forks in realitate.

Prin intermedoiul documentarului, vom afla informatii de la seful politiei si de la angajatii „Forks Outfitters (acolo este angajata Bella), dar vom vizita si Forks High School si vom asculta povestea tribului Quilleutes.

Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

