Skip to content

Zmeura de Aur

03/02/2010
by

10:13

Ok….Cu totii ati auzit de „Zmeura de Aur”, nu-i asa? Oricum, pentru cei care nu stiu, nimeni nu doreste sa o castige deoarece se premiaza cele mai PROASTE filme, actori etc.

Ei bine…anul acesta….surpriza! Si „New Moon” are cateva nominalizari:

  • Cel mai groaznic cuplu pe ecran: Kristen Stewart&Robert Pattinson ; Kristen Stewart&Taylor Lautner
  • Cel mai groaznic actor in rol secundar: Robert Pattinson
  • Cea mai proasta ecranizare (re-facuta, insipirata dintr-o carte) :”Twilight Saga: New Moon”
  • Cel mai groaznic scenariu: „New Moon”-Melissa Rosenberg

Premiile se vor tine cu o seara inainte de premiile Oscar. Ma intreb daca vine cineva la premiile astea…. : ))

xoxo,MaryLu

One Comment leave one →
  1. Andreea (TS) permalink
    03/02/2010 1:32 pm

    Si eu ma intreb daca vine cineva la premiile astea. Mie, sincer, nu mi s-a parut ca a avut un scenariu groaznic, actor secundar groaznic, sau cuplu. Nici la ecranizare nu mi se pare ca este groaznica. Ce mai, nu mi s-a parut un nu stiu ce film, etc, dar mi-a placut. Sincer, la cea mai proasta ecranizare si la cel mai groaznic scenariu ar trebui sa fie Twilight. Cartile le ador, dar primul film lasa de dorit.. au fost prea multe schimbari. Dar iar intru in aceasta discutie, din care am scapat cu greu, acum nu mult timp.
    Deci, mie nu mi se pare ca New Moon ar trebui nominalizata la „Zmeura de aur”. Oricum, nu eu ii nominalizez, asa ca mai bine tac din gura. Sau nu mai apas pe taste. =]]

Lasă un răspuns

