Skip to content

Mesaj de la Stephenie

30/01/2010
by

10:52

Stephenie si-a actualizat pagina cu un mesaj destul de cuprinzator pe 27 ianuarie:

Sper ca ati inceput anul cu bine. Cateva lucruri care nu se leaga unele de altele:

– Am ramas foarte impresionata ca lumea  si fansite-urile Twilight si-au aratat sprijinul si dragostea fata de Haiti. Este incredibil sa vad cum fanii Twilight s-au unit pentru a ajuta. Sunteti minunati! In acest moment, cred ca este important ca toti sa constientizam faptul ca situatia din Haiti nu se va rezolva imediat, asa ca…sa continuam sa continuam munca si sa pastram locuitorii din Haiti in gandurile si in rugaciunile noastre.

– O alta recomandare in materie de carti: Am citit recent si am adorat pur si simplu The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society de Mary Ann Shaffer si Annie Barrows. A fost una dintre acele carti perfecta si care te satisface, iar cand o termini stai si iti doresti sa gasesti o alta carte ca ea.

– Am realizat ca lipsea ceva de pe pagina mea de muzica. Cum de nu am pus niciodata Metric? E o nebunie. Oricum, Fantasies este unul dintre cele mai bune albume ale anului 2009.

– La final, o recomandare in materie de filme: Dear John are premiera vineri, 5 februarie. Ii multumesc prietenului meu grozav Wyck (in care il puteti vedea in numeroase interviuri despr Twilight, din moment ce este unul dintre producatorii filmului, dar si al lui ) ca a facut posibil sa-l vad mai devreme. Marturisesc, am plans. De altfel, am descoperit  Channing Tatumm si nu imi dau seama cum de nu l-am descoperit mai devreme!!!Mi-a placut. Mult. Amanda Seyfried este fermecatoare ca de obicei, iar chimia (chimia este intotdeauna cea mai importanta pentru mine la un film) dintre ei este minunata. Desi chimia dintre  Channing Tatum si Richard Jenkins (care joaca rolul tatalui) a fost partea mea favorita.

Va doresc o saptamana buna!

Steph

🙂

xoxo,MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

