Skip to content

Happy b-day!!!

22/01/2010

21:14

Au aparut poze cu Boo Boo Stewart de la premiera filmului „Benny Bliss and the Disciples of Greatness”, ce a avut loc la Ed Gould Center, in vestul LA. Bineinteles ca a fost insotit de sora lui. Eu inteleg ca au o relatie foarte apropiata, dar o sa mearga cu el la premiera si dupa ce se insoara????

Plus un filmulet de la eveniment:

Si, uituca cum sunt, am uitat sa postez ieri articolul cu ziua lui Boo Boo. Am facut colajul, l-am salvat, dar am uitat sa postez articolul… Asa ca, putin intarziat, ii uram un calduros „La Multi Ani!!!”, la cea de-a saisprezecea aniversare…🙂

Silvie

No comments yet

Lasă un răspuns

