Skip to content

Emilie de Ravin vorbeste despre „chimia instanta” dintre ea si Robert Pattinson

20/01/2010
by

08:22

Emilie de Ravin a stat de vorba recent cu MTV News despre „Remember Me” si despre intoarcerea pe platourile serialului „Lost”:

MTV: Cum a aparut „Remember Me”  in calea ta? A trebuit sa citesti scenariul cu Rob?

De Ravin: Ei cautau de mult timp o actrita pentru rolul respectiv. Am citit scenariul cu 3 saptamani inainte ca filmarile sa inceapa. Am zburat la New York ca sa dau proba cu Rob si ne-am inteles imediat si exista o chimie extraordinara intre noi, lucru ce nu e asa usor de gasit. Bineinteles ca doar joci, dar trebuie sa ai o conexiune cu cineva. Noi o aveam.

MTV: Inainte de a lua rolul, aveai vreo idee despre ce nebunie este in jurul lui Rob?

De Ravin: Banuiesc ca stiam, dar nu prea m-am gandit la ea pana in prima zi, cand, pe platourile de filmare mi-am spus:”OOOOh. OK”. Cam 90% din film s-a filmat in locatii din Manhattan, cu paparazzi si fani care tot veneau sa priveasca, si, implicit se mai adauga un element: trebuie sa te concentrezi mult mai mult cand filmezi.

MTV: A fost o nebunie, nu-i asa?

De Ravin: Sunt o groaza de momente nebune cand filmezi intr-o locatie si astepti ca oamenii sa iasa din cadru. Oamenii nu voiau sa se mute. Eu si Rob radeam mereu de asta.Era o scena in care noi eram la un carnaval si era foarte expusa paparazzilor si fanilor. Repetam si am devenit constienti de ce era in jurul nostru si ne-am oprit amandoi deodata, ne-am uitat unul la altul si ne gandeam „Stai, ce facem aici?”. Pur si simplu nu te mai poti concentra pe scena ta cand sute de oameni te urmaresc.

xoxo, MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

