Skip to content

Parties in the USA

17/01/2010
by

18:21

Hello everyone! Scuze ca nu am postat astazi, numai ca am fost prinsa cu temele. In legatura cu galeria uriasa, m-am gandit ca ar fi bine sa incorporez toate petrecerile intr-un singur post, din moment ce majoritatea au legatura cu Globurile de Aur (fiecare coloana este de la o petrecere/iesire in oras)

In primul rand, am aflat ca nu numai Anna a participat la AFI ci si Peter Facinelli. Ce pot sa zic: ca de obicei , plin de viata🙂. Peter a fost sambata „Lionsgate Golden Globe Party”, tinuta la hotelul Beverly Hills, in Los Angeles. In poze apare alaturi de actrita Bailee Madison.

Bryce a fost vazuta la petrecerea dinaintea Globurilor de Aur la club Buffalo din Santa Monica. Iubesc tinuta! O fustita chic si o camasa. Poate parea simpla, dar este asa de in stilul ei! Mai tarziu, Bryce a fost la „The Art of Elysium’s 3rd Annual Black Tie Charity Gala „Heaven””. Interesanta rochie. Ma refer in principal la partea de sus, so Madonna😉

Julia Jones a fost la a patra editie a „Pre-Sundance Gifting Suite”. Asta imi aduce aminte cat de vertiginos se apropie festivalul Sundance! Si Julia a probat  UGG-uri, ca si Ashley.

Boo Boo Stewart si sora lui Fivel au fost la „Hollywood Helping Haiti Golden Globes Celebrity&Charity Lounge”. La acelasi eveniment a fost vazuta si Tinsel Korey.

Anna Kendrick inca mai are un program plin. Ieri actrita a fost la „BAFTA Annual Awards Tea Party”. Mi-a placut tinuta, mai ales pantofii😉

Billy Burke si sotia lui au fost vazuti ieri la cumparaturi prin LA. Eu una zic ca ea arata trasnet pentru cineva care a nascut destul de recent🙂

Cam asta a fost tot buletinul de stiri ; ))

xoxo, MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

