Skip to content

Ashley: Interview Magazine

16/01/2010
by

23:54

Ok…cum v-am promis….dupa ce am terminat cu toate stirile (dati cursorul in jos, aveti ce vedea : )) ) este timpul sa traduc si o parte din acest interviu superb luat de un „vampir” altui „vampir”. Ashley Greene a fost intervievata de Michael Sheen pentru Interview Magazine. Trebuie sa adaug ca si sedinta foto a fost pur si simplu uimitoare.

MICHAEL SHEEN: Ok.Asta este prima mea intrebare.Este singura destul de serioasa, restul fiind destul de amuzante. Deci, prima intrebare: Ca elf crescut de oameni, consideri creaturile magice discriminate aici, in Holywood?

ASHLEY GREENE: Pai, cred ca sunt pur si simplu gelosi ca stralucesc, vorbesc limba elfilor si am urechi micute si ascutite.

SHEEN: E adevarat.

GREENE: Deci, da, e o discriminare. Dar nu-mi pasa.

SHEEN: Esti descrisa ca un fel de zana de multi. In tineretea mea, si eu eram descries ca un fel de elf. Cred ca este mult mai usor sa te impaci cu idea daca esti o fata frumoasa decat un baiat destul de dragut.

GREENE: Imi pare rau pentru adolescenta ta.

SHEEN: Multumes. Haide sa ne intoarcem cu cateva secunde inainte sis a o luam de la inceput, Ashley Greene. Ai crescut in Jacksonville, Florida. Corect?

GREENE: E corect.

SHEEN: Acum spune-mi cate ceva despre Jacksonville. Cum este? Si ai putea sa presari cativa aligatori pri poveste?

GREENE: Am mancat o singura data coada de aligator prajita.

SHEEN: Cum a fost sa cresti acolo? Era bine la scoala? Sau era doar o incercare?

GREENE: Era minunat. Adica, a fost minunat pana cand am realizat ca era mai mult dincolo de acel oras. Am mers la un liceu de stat care se baza in principal pe programe despre lege si pshihologie. Dar inainte de clasa a XI-a, am decis ca vreau sa parasesc scoala sis a devin o actrita, deci am absolvit mai devreme si m-am mutat in L.A. Acum ca sunt aici, nu-mi pot imagina viata in alta parte

SHEEN: Ce s-a intamplat? Studiai dreptul si psihologia?

GREENE: Da. Si iubeam cursurile. Viitorul meu era destul de previzibil si aranjat odata cu aceste cursuri. Parintii mei gandeau “Fiica noastra va studia dreptul sau va deveni pshiholog!”. Si de nicaieri, am venit si le-am spus planurile mele cu actoria.

SHEEN : A fost din senin?Ce te-a facut sa te gandesti la asta?
GREENE:In lipsa unui lucru mai bun,m-am lovit de ea – lucru pentru care unii o sa ma urasca ca l-am spus.

Vedeti AICI pozele cu Ashley pe covorul rosu a celei de-a noua editie anuala “DIC InStyle Luncheon” joi seara

xoxo, MaryLu

Lasă un răspuns

