Skip to content

Anna in „V Magazine”

09/01/2010
by

15:09

Noul numar al revistei „V Magazine”, care va putea fi cumparata pe 14 ianuarie in America, este cat se poate de promitator.

Nu numai ca pe coperta le gasim pe Dakota Fanning si Gabourey Sidibe, dar continutul este cat se poate de promitator. Si cand spun asta, ma refer la articolul „8 femei” care contine nume ca Diane Kruger , Zoe Saldana, Zos Dechanel. Printre ele este si Anna Kendrick.

Apare intr-un top superb Chloe si avem cateva fragmente din interviu, oferite de Just Jared Junior.

Despre personajul ei din „Up In The Air”, Natalie:

Este incredibil de rar  sa gasesti un rol atat de picant pentru o femeie tanara. De cele mai multe ori, fetele de varsta mea din filme sunt facute pentru a se indragosti de un tip care este intr-o calatorie si ceva se intampla in ziua respectiva. Aici, am propria mea calatorie si propriile mele probleme si daca ma prabusesc trebuie sa ma pun din nou pe picioare si asta nu are nicio legatura cu faptul ca sunt o femeie tanara.

Despre viata ei:

Sunt facuta sa joc personaje mult mai curajoase, care spun lucrurile cu voce tare si sunt mai independente decat sunt eu de fapt, in viata reala. Imi ofera sansa de a spune toate lucrurile pe care as vrea sa le spun si nu pot. Ma lasa sa exersez o alta latura a mea, pe care nu o adopt zi de zi.

Inca ceva: Tyler Shields este un fotograf celebru pentru sedintele lui foto inovatoare. A lucrat si cu Ashley, Nikki , Kellan…Intr-un clip promotional de-al lui apar si Anna si Alex Meraz , la 0:47, respectiv 4:40


PS: Scuze ca nu am mai tradus interviuri in toamna, dar chiar suntem din ce in ce mai aglomerate. Totusi, genul asta de articole sunt unele dintre preferatele mele.

xoxo, MaryLu

No comments yet

Lasă un răspuns

