Skip to content

Ashley de anul nou

03/01/2010
by

Hey lume, ce bine e sa fii acasa!!!! :)Intram intr-un nou an cu noutati Twilight impreuna (pe care Silvia l-a inaugurat foarte foarte bine as putea sa adaug :*)

Am gasit pe TwiFans niste poze cu Ashley in LA, in dimineata de 2 ianuarie cu o prietena, in oras, facand cateva cumparaturi. Tinuta este casual, simpla, dar foarte bine aleasa. Iubesc UGG-urile alea!!!! (Adica si eu am, dar ale mele sunt clasice :()

Puteti vedea in poze faptul ca Ashley si prietena ei au lantisoare si pandantive la fel, in forma de cheita (Multumim Ralu pentru informatie :*)

Si o poza de la revelion, pe care o prietena de-a lui Ashley a avut bunavointa sa o posteze:

xo xo, MaryLu

15:39

One Comment leave one →
  1. ralu permalink
    03/01/2010 10:03 pm

    Daca observati, atat Ashley cat si prietena ei au lantisor cu acelasi pandant cheita🙂 Foarte dragut🙂
    In alta ordine de idei vreau sa va urez si eu La multi ani pe 2010 si sa aveti un an bun! Pupicei

Lasă un răspuns

