Skip to content

Promo pics!

29/12/2009
by

Hello! Scuze ca nu am postat azi, dar eu sunt plecata din localitate, iar aici internetul nu a mers pana acum. In plus, Silvia oricum imi promisese ca va va tine la curent…

Asa….am colectat trei poze noi promotionale „New Moon” de pe TwiFans cu Edward, Caius si Jasper. De altfel, am aflat ca unul din bonusurile de pe DVD-ul „New Moon” va fi o scena scoasa: aceea cand Edward o aduce pe Bella acasa, din Italia (vezi poza 4 galerie).

MaryLu

21:36

No comments yet

Lasă un răspuns

