Skip to content

Sondaj

23/12/2009
by

Hello! Scuze ca nu am mai postat pe blog, dar eu si Silvia suntem prinse intr-un proiect la civica….pardon, CULTURA CIVICA.

Anyway….voiam sa va rugam sa raspundeti la sondajul de mai jos. Ne-ar fi de mare ajutor🙂

MaryLu

16:43

4 comentarii leave one →
  1. gabytz permalink
    23/12/2009 8:58 pm

    cu siguranta da…mie una mi-ar placea..dar nu cred ca am santa in scoala mea:))

  2. twilight411 permalink
    23/12/2009 8:57 pm

    eu am radio in scola…si e super:X in fiecare pauza este muzica,si diverse stiri:P

  3. Chocolate Gun permalink
    23/12/2009 6:22 pm

    Ma refer la acel pardon🙂

  4. Chocolate Gun permalink
    23/12/2009 6:22 pm

    o mica intrebare, totusi: cine ti-a atras atentia asupra civicii :)) ?

Lasă un răspuns

