Skip to content

Fashion Post :)

22/12/2009
by

Ok….acesta este de la departare tipul nostru preferat de articol. Si, cand ne-am facut curaj prima data si am publicat unul, am stiut ca nu o sa ne oprim.

Coincidenta sau norocul face ca Silvia, in timp ce colinda pe internet pe site-urile noastre preferate in materie de moda, azi dimineata, a salvat niste balerini superbi (pe care i-am laudat si eu). Este vorba despre cei ai lui Bryce, pe care actrita i-a purtat azi-dimineata (daca nu ati vazut articolul dati click AICI).

Este vorba despre niste balerini de la firma REPETTO, la pretul de 716 RON. Nu stiu ce ziceti voi, dar mie mi se par prea scumpi. Vorbesc din punctul meu de vedere, pentru ca, probabil, pentru vedete sunt un chilipir.

Acum in sfarsit pot sa va arat un alt articol pe care l-am gasit saptamana trecuta (nu puteam sa fac un Fashion Post DOAR pentru o rochie). Este vorba despre o rochie Dolce&Gabbana, din organza, la 1,965$ ,pe care Ashley a purtat-o la ecranizarea „New Moon” in  New York.

MaryLu

22:32

No comments yet

Lasă un răspuns

