Skip to content

Trailere

21/12/2009

„Valentine’s Day” va fi un film grozav… Eu m-am convins cand am vazut distributia si am vazut trailerul… IN ENGLEZA.  Bine ca nu mai avem mult de asteptat. Februarie e aproape…🙂



Si ca tot a venit vorba de trailere, am gasit trailerul de la „The Yellow Handkerchief”… Filmul e lansat deja, daca nu mint cei de pe IMDB… Din ce am citit pe diferite site-uri, filmul este foarte laudat…

In sfarsit am gasit de unde vine imaginea aia photoshopata cu Bella si Edward (sau Kristen si Rob)…. Din posterul oficial de la „The Yellow Handkerchief”….

Silvie

13:43

No comments yet

Lasă un răspuns

