Skip to content

The Runaways

17/12/2009
by

Ok….filmul a inceput sa fie promovat!!! Eu una chiar astept sa-l vad! Dupa parerea mea „The Runaways” si „Remember Me” sunt 2 proiecte excelente, iar Rob si Kristen au facut o alegere minunata.

Avem cateva scene dezvaluite, iar in curand cei de la MTV vor arata trailerul oficial.

LATER EDIT: A aparut trailerul! Imi place la nebunie cum o transpune Kristen pe Joan Jett🙂


De asemenea, filmul are si o pagina de web.

Si, pentru ca in ultimele 2 zile internetul a readus la iveala nenumarate poze cu Kristen si Dakota de la filmarile „The Runaways”, m-am gandit sa fac si eu o selectie.  Deci….pozele mele preferate AICI, AICI, AICI, AICI, AICI, AICI si AICI.

MaryLu

10:46

No comments yet

Lasă un răspuns

