Skip to content

Books

15/12/2009
by

Ok….cat am fost la Bucuresti am gasit si alte editii ale cartilor din Saga Twilight.

In primul rand, sa facem o lista cu toate enumerate pana acum in post-urile anterioare:

  • Gazda- Stephenie Meyer -55 lei
  • Cartea ilustrata a filmului „New Moon”- Mark Cotta Vaz- 37 lei
  • Luna Noua- editie cu posterul filmului pe coperta- 40 lei

Deci….ce am gasit:

  • Pachet cadou al seriei Amurg- foarte avantajos- are toate cartile si costa 165 de lei din cate imi aduc aminte.
  • Ceva de care m-ati tot intrebat in ultimele luni: Jurnale Twilight. Da, nu este un vis, se gasesc in Diverta, dar un set care contine patru jurnale este 90 de lei!
  • Eclipsa- varianta originala in engleza- 26 lei – Libraria M. Eminescu, Bucuresti, pe langa Universitate
  • Zori de Zi- varianta originala in engleza-54 lei- Libraria M. Eminescu

Sper ca informatiile sa va fie de ajutor🙂

MaryLu

15:43

4 comentarii leave one →
  1. 30/10/2010 4:57 pm

    waw:x
    nu se gasesc si pe net?😡

  2. CuB permalink
    27/07/2010 2:04 pm

    Pt asemenea film sau carte as da si 500 lei :X:X ,am facut o obsesie pt filmu asta.

  3. giulia permalink
    20/02/2010 1:38 pm

    nu st deloc scumpe toate 4 la 90 de lei,pt ca am vazut eu azi o singura carte 54 de lei

  4. 11/01/2010 6:16 pm

    WOW. 90 de lei? Mi-as fi cumparat si eu dar sunt super scumpe!😐 ce pacat😦

Lasă un răspuns

