Skip to content

News

13/12/2009
Imi cer scuze ca nu am putut sa scriu, dar toata ziua am fost ocupata. Oricum, va anunt cu mandrie ca amandoua am trecut la etapa judeteana…🙂
Acum sa revenim la ale noastre. In sfarsit, a aparut in peisaj Peter Facinelli, care se cam izolase dupa premiera New Moon. Actorul a fost prezent la „Z100’s Jingle Ball 2009”, un eveniment sponsorizat de H&M.
Kristen probabil s-a saturat de calatorii si a petrecut ceva zile acasa, impreuna cu parintii ei, in LA. Imi plac foarte mult tenisii galbeni!!!
A aparut trailerul de la filmul „A Nightmare on Elm Street”. Kellan Lutz are un rol foarte secundar, dupa cat de mult apare in trailer. Pentru ca apare foarte putin, o sa pun instantaneul….🙂
 
 

 
Silvie
 
20:35
 
No comments yet

Lasă un răspuns

