Skip to content

NeWz

12/12/2009
by

Ok….inainte sa-mi dati cu ceva in cap ca nu am scris pe blog desi am intrat pe blog am cateva motive:

1. Am avut olimpiada de romana azi.

2. Restul zilei mi l-am petrecut cu cea mai buna prietena a mea, Sara, care in prezent se sacrifica si se joaca cu sora mea cat eu scriu acest post :*

3. Plec undeva mai tarziu.

4. Plec maine la Bucuresti si vin abia marti. Deci Silvia va va tine la curent.

Deci….Kellan Lutz a fost vazut pe un aeroport din Burbank si a participat la evenimentul „A limited Holiday Event” din San Francisco. Imi place camasa rosie. E in spiritul Craciunului🙂

Boo Boo a fost impreuna cu doua dintre surori: Fivel(cu care merge intotdeauna) si Maegan sau Sage(nu stiu care dintre ele este, sincer) la evenimentul „2009 Power Of Youth”. Ce draguta e mititica🙂

Elizabeth a fost la „Friends Without Border Gala” in LA. Vestimentatia si look-ul nu m-au dat pe spate…

MaryLu

17:22

2 comentarii leave one →
  1. cry5tyn@ permalink
    13/12/2009 9:09 am

    adica ieri* ;))

  2. cry5tyn@ permalink
    13/12/2009 9:09 am

    hey,si eu am fost azi la olimpiada la romana:x
    poate ne vedem la nationala>:D<

Lasă un răspuns

